- Home
- Tehnologie
- BUCUREŞTI, (05.03.2021, 05:51)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Google: produsele din categoria „casă şi grădină”, cea mai mare creştere în căutări în România
Potrivit datelor Google, produsele din categoria „casă şi grădină” au înregistrat cea mai mare creştere în căutările în România în 2020, cu un plus de 39% faţă de 2019.
Urmărește
224 afișări
Sursa foto: profimedia
Munca de acasă a dus la o explozie a interesului pentru produse de birou: căutările s-au dublat în 2020, iar în anumite perioade ale anului (noiembrie şi mai) fiind chiar triple faţă de acceaşi parioadă a anul anterior.
Căutările după jocuri au crescut semnificativ anul trecut (+32%), alături de cele pentru electronice (+28%), mâncare şi băuturi (27%), hobby-uri (+25%) şi îmbrăcăminte / încălţăminte (+20%), mai arată compania, într-un comunicat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump îl numește pe Robert F. Kennedy Jr. în funcția de Secretar al Sănătății al SUA
-
S-a câştigat marele premiu de aproape 10 milioane de euro la Loto 6 din 49. Unde a fost jucat biletul câştigător
-
România cumpără rachete Mistral într-o achiziţie în comun cu alte state, cu bani de la UE, prin programul EDIRPA
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
Majoritatea categoriilor de produse au cunoscut două vârfuri ale interesului în căutările pe Google anul trecut. În mod deja tradiţional, apogeul în fiecare an în retailul online este atins în perioada Black Friday (noiembrie), ceea ce s-a întâmplat şi în 2020, când românii au căutat cel mai mult pe Google produse şi servicii. Al doilea vârf a fost la jumătatea primăverii (perioada carantinei), când căutările pe aproape toate tipurile de produse au crescut rapid faţă de aceeaşi perioadă din 2019. De exemplu, căutările după livrări de produse au înregistrat în martie-aprilie 2020 o creştere de peste 3 ori, iar în martie, când s-au impus primele restricţii, căutările pentru a găsi soluţii online - de la filme la magazine, căutări ce conţin cuvântul „online” - au urcat cu 65%.
„Toate tipurile de produse au crescut în căutările pe Google odată cu pandemia. Internetul şi achiziţiile online au fost soluţia pentru mulţi atunci când lucrurile s-au schimbat în jurul nostru, iar odată cu trecerea timpului, s-a transformat în obişnuinţă. Vedem la începutul anului 2021 continuarea trendului început în martie anul trecut, cu aceleaşi ritmuri de creştere ‘an la an’ ridicate, pe toate categoriile de produse”, a declarat Oana Dumitrescu, Industry Manager Google Romania.
Interesul din căutările pe Google s-a reflectat în vânzările online. Potrivit datelor Euromonitor, comerţul online în România a crescut cu 32% în 2020, comparativ cu anul anterior. Cel mai rapid avans l-a înregistrat în primăvară, după impunerea restricţiilor de circulaţie, când retailul online a crescut cu 80% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. La nivelul întregului an 2020, comerţul online în România a ajuns la 10% din întregul volum al retailului, faţă de 7% în 2019, cu vârful absolut de 16% în noiembrie, perioadă în care are loc Black Friday.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Ce va face Musk în noua funcție la „Departamentul de eficiență guvernamentală”?
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Mark Zuckerberg a înregistrat propria sa versiune a piesei rap „Get Low” alături de starul american T-Pain
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Copiii Adrianei Bahmuțeanu nu vor să o vadă! Ce a descoperit Protecția Copilului în telefoanele micuților
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:58
-
ieri, 22:46