LinkedIn are o problemă cu conturile false, pe care încearcă să o rezolve

Oricine depinde de LinkedIn pentru a căuta locuri de muncă, a găsi parteneri de afaceri sau alte oportunităţi este probabil conştient de faptul că site-ul a avut probleme cu profilurile false, scrie CNBC.

Urmărește
320 afișări
Imaginea articolului LinkedIn are o problemă cu conturile false, pe care încearcă să o rezolve

Sursa foto: MediafaxFoto

Deşi acest lucru nu este diferit de alte platforme de socializare, inclusiv Twitter şi Facebook, prezintă un set diferit de probleme pentru utilizatorii care caută să folosească LinkedIn în scopuri profesionale.

Între 1 ianuarie şi 30 iunie, peste 21 de milioane de conturi false au fost detectate şi eliminate de pe LinkedIn, potrivit unui raport al companiei. În timp ce 95,3% dintre aceste conturi false au fost oprite la înregistrare de către apărarea automată, potrivit companiei, a existat o creştere de aproape 28% a conturilor false prinse în comparaţie cu perioada de şase luni anterioară. LinkedIn spune că are în prezent peste 875 de milioane de membri pe platforma sa.

Platforma de socializare profesională a lansat în ultimele luni noi caracteristici pentru a-i ajuta pe utilizatori să determine mai bine dacă o persoană care îi contactează este un profil real sau fals, iar experţii în securitate cibernetică spun că există mai multe lucruri pe care utilizatorii de pe platformă le pot face pentru a se proteja.

Creatorii de profiluri false pe LinkedIn încearcă uneori să stimuleze implicarea prin conţinut care trimite la site-uri maliţioase, a declarat Mike Clifton, vicepreşedinte executiv şi chief information and digital officer la Alorica, o firmă globală de externalizare a serviciilor pentru clienţi.

"De exemplu, le vedem pe cele care se învârt în jurul postărilor şi conţinutului care promovează un eveniment, cum ar fi un seminar web, care utilizează fotografii reale şi informaţii reale ale oamenilor pentru a legitima informaţiile şi a-i determina pe alţii să se înregistreze, adesea pe un site web fals al unei terţe părţi", a spus Clifton.

Infractorii cibernetici se bazează adesea pe o acţiune umană pentru a le da utilizatorilor LinkedIn impresia că profilul fals aparţine unei persoane pe care o cunosc sau că se aflăaproape de cineva pe care îl cunosc. "Acest lucru se întâmplă de ani de zile şi, în acest moment, încă poate eluda chiar şi detectoarele sofisticate de fraudă", a spus Clifton. "Aşa cum le reamintim angajaţilor şi clienţilor noştri, este important să rămâneţi vigilenţi şi să vă implicaţi cu prudenţă în reţelele de socializare pentru a vă proteja informaţiile."

Recrutorii care se bazează foarte mult pe LinkedIn pentru a căuta potenţiali angajaţi pot găsi profiluri false deosebit de problematice, a declarat Akif Khan, vicepreşedinte şi analist la firma de cercetare Gartner.

"În plus, în alte domenii de gestionare a fraudelor - de exemplu, atunci când tranzacţiile suspecte de comerţ electronic sunt analizate manual - agenţii vor căuta pe site-urile de socializare, inclusiv pe LinkedIn, pentru a încerca să vadă dacă [o] persoană are o amprentă digitală credibilă care ar sugera că este o persoană reală şi nu o identitate falsă", a spus Khan.

Gartner observă problema conturilor false pe toate platformele de socializare. "Actorii răi încearcă să creeze identităţi false şi să le facă să pară reale, lăsând o amprentă digitală cu aspect plauzibil pe diferite platforme", a spus Khan.

Provocarea pentru utilizatorii LinkedIn este că profilurile de pe platformele de socializare sunt uşor de creat şi, de obicei, nu sunt verificate în niciun fel. LinkedIn le-a cerut utilizatorilor care întâlnesc pe platformă orice conţinut care pare a fi fals să îl raporteze companiei. Utilizatorii ar trebui să fie atenţi în special la imaginile de profil anormale sau cu un istoric de muncă incomplet, precum şi la alţi indicatori, inclusiv inconsecvenţe în imaginea de profil şi în educaţie.

LinkedIn ia măsuri pentru a rezolva problema conturilor false. Site-ul foloseşte tehnologii precum inteligenţa artificială împreună cu echipe de experţi pentru a elimina conţinutul care încalcă politicile pe care îl detectează înainte ca acesta să fie publicat.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici