Netflix va colabora cu Microsoft pentru un nou plan de abonament mai ieftin, dar cu reclame. Când va fi implementat

  • Netflix va colabora cu Microsoft pentru acest nou plan de abonament cu reclame, au anunţat miercuri cele două companii.
  • Momentul lansării nivelului publicitar nu a fost anunţat oficial, dar New York Times a relatat în luna mai că Netflix le-a spus angajaţilor că acesta ar putea fi implementat până la sfârşitul anului 2022.
Urmărește
589 afișări
Imaginea articolului Netflix va colabora cu Microsoft pentru un nou plan de abonament mai ieftin, dar cu reclame. Când va fi implementat

Netflix va colabora cu Microsoft pentru un nou plan de abonament mai ieftin, dar cu reclame. Când va fi implementat

Parteneriatul vine după anunţul surprinzător din aprilie, potrivit căruia Netflix ar fi deschis să adauge la serviciul său un nivel mai ieftin, cu suport pentru reclame, un lucru la care directorul său general Reed Hastings s-a împotrivit ani de zile.
 
Însă compania traversează una dintre cele mai dificile perioade din istoria sa de 25 de ani, după ce a pierdut abonaţi în primul trimestru pentru prima dată în mai mult de un deceniu, potrivit CNN.
 
Netflix a declarat că această mişcare se află în "zile foarte timpurii" şi că societatea are "multe de rezolvat" atunci când vine vorba de introducerea unui nivel publicitar pentru cei 221,6 milioane de abonaţi la nivel global.
 
Unitatea formidabilă de vânzări de publicitate a Microsoft va da viaţă acestui nou nivel. Greg Peters, directorul de operaţiuni şi directorul de produse al Netflix, a declarat miercuri că "Microsoft a oferit flexibilitatea de a inova" atât în domeniul tehnologiei, cât şi în cel al vânzărilor, precum şi că a promis o protecţie puternică a confidenţialităţii pentru membrii Netflix.
 
Obiectivul pe termen lung al Netflix "este clar: mai multe opţiuni pentru consumatori şi o experienţă premium, mai bună decât cea liniară, a mărcii TV pentru agenţii de publicitate", a adăugat el.
 
În aprilie, Netflix a raportat că a pierdut 200.000 de abonaţi în primul trimestru din 2022 şi că se aşteaptă să piardă încă 2 milioane în al doilea trimestru. Acea veste a declanşat o scădere a acţiunilor şi a speriat investitorii nu numai în legătură cu viitorul Netflix, ci şi cu întreaga activitate de streaming în general.
 
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici