- Home
- Tehnologie
- (18.06.2024, 18:11)
- Bianca Popa
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
SUA acţionează în judecată Adobe pentru „capcana” abonamentelor costisitoare şi de lungă durată
- DOJ acuză Adobe că ascunde clienţilor condiţiile esenţiale ale planului său „Anual, Plătit Lunar” (APM), inclusiv o taxă de reziliere anticipată care poate ajunge la 50% din valoarea contractuală rămasă, ceea ce poate costa sute de dolari la anulare.
- Adobe este acuzată că îngroapă detaliile critice ale planului APM în text mărunt şi hyperlinkuri uşor de trecut cu vederea, determinând clienţii să se angajeze în contracte pe termen lung fără o informare adecvată şi transparentă.
- În ciuda multiplelor plângeri, Adobe a continuat să promoveze planul APM fără modificări semnificative, susţinând că termenii sunt clari şi procesul de anulare este simplu, pregătindu-se să conteste acuzaţiile DOJ în instanţă.
Urmărește
2950 afișări
SUA acţionează în judecată Adobe pentru „capcana” abonamentelor costisitoare şi de lungă durată
Departamentul de Justiţie al SUA (DOJ) a intentat un proces împotriva Adobe, acuzând gigantul software de înşelarea clienţilor în abonamente pe termen lung şi costisitoare fără o dezvăluire corespunzătoare, scrie Gizmodo. Procesul se concentrează pe planul „Anual, Plătit Lunar” (APM) al Adobe, despre care DOJ susţine că prinde utilizatorii într-un contract de un an cu taxe ascunse, care sunt dezvăluite doar atunci când utilizatorii încearcă să îşi anuleze abonamentele.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
Noul guvern. Iohannis a convocat partidele parlamentare la consultări / PSD, PNL, UDMR şi Grupul Minorităţilor Naţionale vor veni împreună la discuţii
-
Lovitură pentru TikTok. O ţară europeană interzice aplicaţia chineză / Şi în România au fost voci care au cerut suspendarea TikTok în urma alegerilor prezidenţiale
-
Arabia Saudită a avertizat Germania cu privire la bărbatul reţinut pentru atacul de la Magdeburg
DOJ susţine că planul APM al Adobe ascunde termeni critici, inclusiv o taxă semnificativă de reziliere anticipată. Clienţii se trezesc blocaţi într-un acord de un an, cu o taxă de anulare care ajunge la 50% din obligaţia contractuală rămasă, ceea ce poate costa sute de dolari dacă încearcă să se retragă anticipat.
Astfel, Adobe se confruntă cu acţiuni legale din partea DOJ, care o acuză de forţarea clienţilor în adopterea planurilor de abonament costisitoare şi obligatorii prin practici înşelătoare. Procesul se concentrează pe planul „Anual, Plătit Lunar” (APM) al Adobe, o opţiune implicită populară pentru suita Creative Cloud, unde utilizatorii sunt atraşi iniţial de o taxă lunară mai mică comparativ cu alte planuri. Cu toate acestea, DOJ susţine că termenii planului nu sunt clar dezvăluiţi, ceea ce duce la penalităţi financiare neaşteptate pentru anularea anticipată.
Adobe este acuzată că îngroapă detaliile esenţiale ale planului APM în text mărunt, casete opţionale şi hyperlinkuri uşor de trecut cu vederea. Această lipsă de transparenţă duce, conform raportului, la angajarea clienţilor în contracte pe termen lung, doar pentru a fi confruntaţi cu taxe considerabile când încearcă să anuleze.
Plângerea DOJ include mărturii ale consumatorilor confuzi şi rapoarte ale Better Business Bureau, care subliniază un model de plângeri legate de termenii de abonament ai Adobe. În ciuda feedback-ului primit de-a lungul anilor, Adobe a continuat să promoveze planul APM fără schimbări semnificative. Adobe susţine că termenii abonamentelor sale sunt clari şi că procesul de anulare este simplu, intenţionând să conteste afirmaţiile DOJ în instanţă.
Acest proces subliniază problemele mai ample legate de modelele de afaceri bazate pe abonamente, în special necesitatea unei mai mari clarităţi şi protecţii ale consumatorilor împotriva taxelor ascunse şi termenilor contractuali complecşi. Pe măsură ce cazul progresează, va aduce în atenţie modul în care companiile ar trebui să gestioneze acordurile de abonament şi practicile de dezvăluire.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Care sunt cele 16 povești care influențează fizica și astronomia în 2024
Citește pe www.zf.ro: Fabrica de milionari: Revolut a creat averi pe bandă după ce angajaţii şi primii investitori ai fintech-ului au vândut acţiuni în valoare de aproape 1 miliard de dolari de la începutul lunii august
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Moment istoric pentru NASA: Sonda Parker va ajunge la o distanță record de 6,2 milioane kilometri, chiar în Ajunul Crăciunului
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai SĂNĂTOASE alimente de pe masa de Crăciun. Specialist în nutriție: „PIFTIA și șoriciul nu au multe calorii”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe