TikTok devine adevăratul Google pentru Generaţia Z: cifrele nu mint

Tinerii de 20 de ani caută ştiri pe reţelele sociale mult mai mult decât orice altă grupă de vârstă.

Urmărește
1153 afișări
Imaginea articolului TikTok devine adevăratul Google pentru Generaţia Z: cifrele nu mint

TikTok devine adevăratul Google pentru Generaţia Z: cifrele nu mint

Un sondaj realizat de Morning Consult, o companie populară de consultanţă, pe un eşantion de 2.200 de adulţi americani, împărţiţi pe grupe de vârstă: Generaţia Z (sub 20 de ani), Millennials (30-40 de ani), Gen X (peste 50 de ani) şi Boomers (peste 60 de ani).

În februarie anul trecut, respondenţii au fost întrebaţi unde caută ştiri online, cum obţin informaţii, dacă folosesc mai multe surse şi dacă ar plăti (şi cât anume) pentru informaţie. Accentul noilor generaţii se mută de la site-urile tradiţionale, cărora li se cere, dacă vor să supravieţuiască, ca „editorii să distribuie conţinut şi în afara site-urilor lor”.

Aproximativ 14% dintre membrii Generaţiei Z, dacă doresc să afle despre o ştire, încep să caute pe TikTok, iar aşa procedează doar 1% dintre aşa-numiţii Boomers şi, în general, 2% din toţi ceilalţi oameni.

Asta nu înseamnă că Google nu mai este folosit, ci doar că este folosit într-un mod diferit. Rămâne locul în care majoritatea oamenilor încep să caute ştiri, dar cu importanţă diferită, în funcţie de diferitele grupe de vârstă.

În plus, există şi abordări diferite ale platformelor sociale: Generaţia Z preferă TikTok şi YouTube, în timp ce Millennials este mai probabil să înceapă de la Facebook, iar Bboomerii merg direct la un site de informaţii în care au încredere (cel al unui ziar, de exemplu) şi îşi încep căutarea de acolo.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici