- Home
- Auto
- BUCUREŞTI, (06.12.2021, 23:30)
-
Oana Andrei
, Andrei Şerbănescu
Dna. Doctor Oana Andrei este medic specialist in oftalmologia generala si oftalmopediatrie solutionand cu precadere cazuri de strabism si ambliopie.
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce plan are Uniunea Europeană cu industria auto de pe continent? Dacă va fi aprobat, ar putea duce la dispariţia a 500.000 de locuri de muncă
Marile companii auto avertizează că planul UE de a interzice maşinile non-electrice va duce la dispariţia a 500.000 de locuri de muncă.
Urmărește
4264 afișări
Sursa foto: Mediafaxfoto
O jumătate de milion de locuri de muncă vor fi puse în pericol în contextul planurilor UE de a interzice maşinile pe bază de combustibili fosili până în 2035, potrivit furnizorilor de automobile europeni, scrie Financial Times, citat de ZF.
Mai mult de două treimi din aceste 501.000 de de locuri de muncă ar putea dispărea între 2030 şi 2035, conform unui sondaj realizat de aproape 100 de companii pentru Asociaţia Europeană a Furnizorilor de Automobile, Clepa, ceea ce ar face dificilă atenuarea „impactului social şi economic” cauzat de şomajul în masă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Un comandant ucrainean, acuzat că a dezvăluit secrete militare ruşilor
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
În urma sondajului s-a mai constatat că 226.000 de noi locuri de muncă vor fi create în producţia de piese electrice, reducând numărul net de locuri de muncă pierdute la aproximativ 275.000 în următoarele două decenii.
Comisia Europeană şi-a anunţat intenţia la începutul acestui an de a elimina 100% din emisiile de CO2 cauzate de autoturismele noi până în 2035. Politica interzice efectiv vânzarea vehiculelor alimentate cu combustibili fosili după acea dată.
Deşi comisia nu a ordonat ca acestea să fie înlocuite cu maşini alimentate cu baterii, producătorii de automobile au exclus alte tehnologii, cum ar fi hidrogenul.
Această nouă politică ar putea afecta şi cele două fabrici de autoturisme din România, Fabrica Dacia de la Mioveni şi Uzina Ford de la Craiova.
Clepa, care reprezintă peste 3.000 de furnizori de automobile, a susţinut de mult timp că utilizarea tehnologiilor provizorii ar amortiza lovitura tranziţiei către un transport mai curat.
„Nevoile societăţii sunt mult prea diverse pentru o abordare universală”, a declarat secretarul general al organizaţiei, Sigrid de Vries, conform sursei citate. „Utilizarea tehnologiilor hibride, a hidrogenului şi a combustibililor durabili din surse regenerabile va permite inovarea pe măsură ce vom redefini mobilitatea în următoarele decenii”.
Carlos Tavares, directorul executiv al Stellantis, a declarat miercuri la o conferinţă de presă Reuters că viteza tranziţiei către maşinile electrice „pune industria la limită”. De asemenea, potrivit lui Tavares, costurile dezvoltării noii tehnologii ar putea duce la pierderi mari de locuri de muncă.
Anul trecut, un raport aprobat de guvern a avertizat că aproximativ 400.000 de locuri de muncă ar putea fi pierdute în Germania din cauza renunţării la motoarele cu ardere.
Dar directorul executiv al Volkswagen, Herbert Diess, a declarat că astfel de scenarii apocaliptice sunt „probabil puţin exagerat”.
„O mare parte din maşină rămâne aceeaşi”, a adăugat el. „Pentru 70 până la 80% din industria aprovizionării auto nu există nicio tranziţie”.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Hamas se declară „pregătiți de încetarea focului”, dar acuză Israel că nu oferă „nicio propunere serioasă”
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe