- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un important jucător din industria auto este afectat de creşterea costurilor şi de blocajele în aprovizionare. Profitul a scăzut cu 42%
Profitul Toyota Motor Corp a scăzut cu 42% în primul trimestru, mai mult decât se aştepta, în condiţiile în care producătorul auto japonez a fost presat de constrângerile de aprovizionare şi de creşterea costurilor, scrie Reuters.
Sursa foto: MediafaxFoto
Profitul operaţional pentru cele trei luni încheiate la 30 iunie a ajuns la 578,66 miliarde de yeni (4,3 miliarde de dolari), de la 997,4 miliarde de yeni în aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat joi Toyota, la finalul unei perioade dificile. Compania şi-a redus în mod repetat obiectivele lunare de producţie din cauza penuriei globale de cipuri şi a restricţiilor COVID-19 impuse uzinelor din China.
Amploarea loviturii asupra veniturilor a fost cu mult peste aşteptări - analiştii chestionaţi de Refinitiv estimaseră o scădere de 15% - şi a părut să ia prin surprindere investitorii. Acţiunile Toyota, cel mai mare producător auto din lume după vânzări, şi-au extins pierderile, scăzând cu 3%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
"Este extrem de rău", a declarat Koichi Sugimoto, analist la Mitsubishi UFJ Morgan Stanley Securities.
Deşi problemele de producţie fuseseră deja semnalate de producătorul auto, Sugimoto a spus că unele dintre costurile mai mari au ieşit în evidenţă.
Constructorul auto a declarat că majorarea preţurilor materialelor l-a costat 315 miliarde de yeni.
În ciuda trimestrului sumbru, producătorul auto şi-a menţinut prognoza privind profitul operaţional pentru întregul an şi planul de a produce 9,7 milioane de vehicule în acest an fiscal, citând ceea ce a spus că a fost o cerere reziduală puternică.
Un purtător de cuvânt al Toyota a declarat că producătorul auto va putea să achiziţioneze cipurile care au împiedicat producţia şi se aşteaptă ca deficitul de personal de la unele fabrici naţionale din cauza epidemiilor COVID-19 să fie rezolvat.
Producţia ar urma să se relanseze spre a doua jumătate a anului financiar, a spus purtătorul de cuvânt.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO