Yahoo a cumpărat mesageria efemeră Blink

Grupul american Yahoo! a cumpărat aplicaţia de mesagerie efemeră pentru dispozitive mobile Blink, a anunţat aceasta din urmă, miercuri, pe site-ul ei oficial. "Aşteptăm cu nerăbdare posibilităţile care vor veni după aducerea viziunii Blink în grupul Yahoo!", au declarat creatorii acestei aplicaţii într-un comunicat.

Urmărește
132 afișări
Imaginea articolului Yahoo a cumpărat mesageria efemeră Blink

Yahoo a cumpărat mesageria efemeră Blink (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Detaliile financiare ale acestui acord nu au fost dezvăluite.

Blink este o aplicaţie lansată în aprilie 2013, care se prezintă drept "cel mai bun mijloc de a păstra conversaţiile online doar între voi şi prietenii voştri", întrucât ea permite expedierea unor mesaje (text, audio, video, fotografii, desene) care se autodistrug.

Utilizatorul alege el însuşi durata de viaţă a mesajului său: acesta poate să varieze de la o dispariţie imediată după lecturare şi până la o conversaţie pe termen lung.

"Am creat Blink deoarece considerăm că toată lumea ar trebui să aibă libertatea de a arăta aceeaşi onestitate şi spontaneitate în conversaţiile online ca în discuţiile faţă în faţă", au explicat creatorii aplicaţiei.

Aplicaţia exista până acum în versiuni compatibile cu iOS, sistemul de operare folosit de iPhone şi iPad de la Apple, dar şi cu aparatele mobile care folosesc sistemul Android creat de Google. Blink precizează că va renunţa la aceste două versiuni "în săptămânile următoare".

De la numirea ei în funcţie, în vara anului 2012, directoarea grupului Yahoo!, Marissa Mayer a decis să multiplice numărul achiziţiilor făcute de această companie. Cele mai multe dintre ele vizează talente şi tehnologii susceptibile de a îmbogăţi oferta de produse ale grupului.

Cea mai cunoscută aplicaţie efemeră este Snapchat, ale cărei mesaje, foarte populare în rândul tinerilor, se autodistrug după câteva secunde, dar care a fost criticată recent de consiliul concurenţei din Statele Unite, fiind acuzată că şi-a înşelat utilizatorii în privinţa confidenţialităţii şi a securităţii. Facebook ar fi încercat, potrivit presei internaţionale, fără succes, în urmă cu câteva luni, să o cumpere cu 3 miliarde de dolari.

În cele din urmă, Facebook a plătit în februarie 19 miliarde de dolari pentru o altă aplicaţie de mesagerie, WhatsApp, care expediază însă mesaje obişnuite.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici