- Home
- Economic
- NEW YORK, (26.11.2012, 11:45)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Black Friday în SUA: Vânzări cu 13% mai mari faţă de 2011 şi cheltuieli de 59 miliarde de dolari ale americanilor
Cheltuielile totale ale americanilor în cele patru zile ale campaniei Black Friday, care marcheză startul sezonului de vânzări de iarnă, au crescut cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 59,1 miliarde dolari, iar vânzările online au depăşit vineri pentru prima dată 1 miliard de dolari.
Urmărește
136 afișări
Black Friday în SUA: Vânzări cu 13% mai mari faţă de 2011 şi cheltuieli de 59 miliarde de dolari ale americanilor (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Retailerii au raportat un avans consistent al vânzărilor în weekend-ul Black Friday, care începe joi seara de Ziua Recunoştinţei şi se încheie duminică, cu mai mulţi clienţi în magazine, dar şi un interes mai ridicat pentru discount-urile oferite online, scrie cotidianul Wall Street Journal.
Avansul cheltuielilor nu a fost însă la fel de robust ca în anul anterior, iar unii indicatori au arătat declinul vânzărilor în magazine în ziua de vineri, Black Friday, ridicând semne de întrebare dacă nu cumva strategiile retailerilor atrag în aceast interval cheltuieli care ar fi avut loc în următoarea perioadă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Moşteanu: USR nu va vota guvernul Ciolacu 2
-
Promisiuni: Guvernul Ciolacu 2 vrea să majoreze contribuţia la Pilonul II de pensii private de la 4,75% la 6% în patru ani şi să majoreze suma deductibilă pentru Pilonul III
-
Ciolacu, după ce a fost desemnat premier: Românii au nevoie de stabilitate
Retailerii cu prezenţă online solidă au fost cei mai bine poziţionaţi pentru a câştiga: pentru prima dată, mai mult de jumătate din consumatori au afirmat că au cumpărat de pe internet în cele patru zile.
Doar vineri, cheltuielile online au trecut, pentru prima dată, de 1 miliard de dolari, potrivit datelor firmei de analiză comScore Inc.Cheltuielile totale pentru cele patru zile s-au ridicat la 59,1 miliarde de dolari, cu 13% mai mult faţă de acelaşi interval anul trecut, a anunţat Federaţia Naţională a Retailerilor. Anul trecut, vânzările au crescut cu 16%.
Un sondaj realizat pentru organizaţia retailerilor de firma BIGinsight a arătat cheltuieli medii de 423 dolari pe parcursul weekend-ului pentru fiecare consumator, în urcare cu 6% raportat la 398 dolari anul trecut.
Un debut în forţă al sezonului de vânzări de iarnă nu înseamnă neapărat o creştere a cheltuielilor în acest interval, notează Wall Street Journal. Unii retaileri sunt preocupaţi că sezonul de iarnă va avea rezultate slabe.
"Mă tem că educăm consumatorul să cumpere doar în acest weekend", a declarat John Abt, coproprietar al retailerului american Abt Electronics. Vânzările companiei de Black Friday au crescut cu 22%, iar cele online cu 64% de Ziua Recunoştinţei.
Anul trecut, vânzările de retail au început în forţă în noiembrie, cu un avans de 6,7% faţă de anul anterior, ritm care a încetinit în decembrie, potrivit datelor Departamentului Comerţului. În ultima lună a anului, vânzările au fost cu 6% mai mari faţă de decembrie 2010.
Retailerii se aşteaptă în acest an la o creştere a vânzărilor mai lentă faţă de anul trecut. Federaţia Naţională a Retailerilor estimează un avans de 4,1% al vânzărilor de iarnă, la 596,1 miliarde de dolari, faţă de o creştere de 5,6% anul anterior.
Estimarea ar putea fi îmbunătăţită dacă Congresul SUA adoptă rapid legislaţia necesară pentru reducerea deficitului bugetar, astfel încât să evite activarea, la începutul anului următor a unui set de reduceri de cheltuieli şi majorări de taxe.
"Dacă se ajunge până în Ajunul Crăciunului, ar putea avea consecinţe negative pentru restul sezonului de vânzări", a declarat preşedintele organizaaţiei retailerilor, Matt Shay.
Vânzările online din SUA au crescut cu 21% de Black Friday, faţă de anul trecut, potrivit diviziei IBM Smarter Commerce. Estimările firmei iau în calcul date de la 500 de retaileri, inclusiv 50 din cei mai mari 100 de comercianţi online.
Totuşi, în timp ce numărul de clienţi pe online a crescut, valoarea medie a comenzilor a scăzut cu 4,7%, la 181 dolari. Numărul mediu de produse incluse într-o singură comandă a coborât cu 12%, la 5,6 produse, reflectând condiţiile de livrare gratuită oferite de comercianţi.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe