Burberry în criză. Noul şef taie costuri şi readuce în prim plan iconicele eşarfe în carouri

  • Burberry, unul dintre cele mai cunoscute branduri britanice de lux, anunţă schimbări majore pentru a-şi redresa situaţia financiară.
  • Joshua Schulman, noul director executiv numit în iulie, a prezentat un plan de salvare a companiei.
Urmărește
700 afișări
Imaginea articolului Burberry în criză. Noul şef taie costuri şi readuce în prim plan iconicele eşarfe în carouri

Burberry în criză. Noul şef taie costuri şi readuce în prim plan iconicele eşarfe în carouri

În ultimele şase luni, Burberry a înregistrat o pierdere de 41 de milioane de lire sterline, în contrast cu profitul de 223 de milioane de lire din aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările au scăzut cu 22%, ajungând la doar 1,1 miliarde de lire, notează The Guardian.

Planul de redresare include reduceri de costuri de 40 de milioane de lire sterline anual, revenirea la produsele clasice: trenciuri şi celebrele eşarfe în carouri, o nouă campanie numită „It's Always Burberry Weather" şi instalarea unor „bare de eşarfe" în magazine, începând cu cel din New York

„Ne-am îndepărtat prea mult de rădăcinile noastre - colecţiile atemporale şi îmbrăcămintea de exterior", recunoaşte Schulman. „Acum intervenim pentru a corecta direcţia şi a readuce compania pe profit".

Piaţa a reacţionat pozitiv la acest anunţ. Acţiunile Burberry crescând cu 13% după prezentarea planului de restructurare. Cu toate acestea, compania avertizează că redresarea va lua timp, mai ales în contextul economic actual incert.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici