Consultare publică Apa Nova: Consumatorii apreciază inovaţia comunicativă şi deschiderea spre dialog

Dialogul purtat cu reprezentanţii consumatorilor şi deschiderea pentru o abordare frontală, iniţiate de conducerea companiei Apa Nova, au fost apreciate în mod special de participanţii la cea de-a doua sesiune de dezbateri publice organizate de furnizorul de apă al Bucureştiului.

Urmărește
387 afișări
Imaginea articolului Consultare publică Apa Nova: Consumatorii apreciază inovaţia comunicativă şi deschiderea spre dialog

Consultare publică Apa Nova: Consumatorii apreciază inovaţia comunicativă şi deschiderea spre dialog

La începutul lunii aprilie, Sala Palatului din Bucureşti a găzduit o consultare publică mai puţin obişnuită, fiind a doua oară când conducerea Apa Nova a purtat cu bucureştenii un dialog live. Acest format de eveniment constituie o premieră naţională în rândurile furnizorilor de utilităţi, precizează reprezentanţii companiei.

Întrebaţi, în cadrul unui minisondaj, ce au remarcat în comunicarea Apa Nova, cei mai mulţi dintre participanţii la întrunire au amintit inovaţia şi deschiderea pentru dialog, încercarea de a rezolva problemele clienţilor şi faptul că astfel de consultări au devenit o obişnuinţă în relaţiile cu societatea. Mai mult, s-a cerut o repetare a acestor întâlniri şi chiar s-a recomandat că „se pot face şi pe sectoare, separat”.

„Sunteţi, probabil, singura companie interesată de un dialog cu consumatorul”, a remarcat un participant, răspunzând întrebărilor din sondaj. Sau: „Doresc ca acest dialog să existe, iar întâlnirile dintre Apa Nova şi asociaţiile de proprietari – clienţi – să continue şi în anii următori, pentru a fi informaţi tot timpul de realizările, investiţiile şi noutăţile din acest domeniu”. Alt răspuns: „Sunt mulţumită că există această întâlnire şi aş dori să rămână acest obicei de a ne întâlni anual. Să fie limpede!”. Într-adevăr, consultarea conducerii Apa Nova cu toţi consumatorii interesaţi a avut ca mesaj călăuzitor „Să fie limpede!”.

Abordând deschis diversele aspecte din problematica furnizării de apă, dialogul a relevat modul cum se calculează tarifele şi cum se pşrezintă Capitala în comparaţie cu alte oraşe. „Apetitul pentru acest gen de întâlniri a fost demonstrat de interesul manifestat în sală, oamenii recunoscând că nu au prea des ocazia să cunoască personal conducerea unei companii atât de importante pentru sănătatea şi calitatea traiului zilnic”, au precizat organizatorii evenimentului.

Printre concluziile dialogului purtat cu bucureştenii s-a mai desprins şi aceea că, spre exemplu, suma pe care Apa Nova o investeşte în infrastructurile de furnizare şi canalizare în 2017 este de aproximativ 30 de milioane de euro. În fine, participanţii au mai apreciat şi deschiderea manifestată la întâlnirea similară de anul trecut, în condiţiile în care atunci – fiind o premieră – dialogurile au fost mult mai tensionate.

La sesiunea de consultare publică din 5 aprilie au fost prezenţi aproximativ 1.000 de participanţi, o bună parte dintre ei fiind şefi de blocuri sau delegaţi ai asociaţiilor de proprietari/locatari, evidenţiindu-se astfel un interes real atât din partea consumatorilor, cât şi din partea conducerii companiei.

Apa Nova reprezintă, conform unui raport al Băncii Mondiale, un exemplu de succes de parteneriat public-privat, suma totală investită de companie în cei 16 de ani de concesiune depăşind 400 de milioane de euro. Aceste fonduri au fost investite exclusiv din surse proprii, degrevând bugetul Primăriei Capitalei. Compania nu beneficiază de subvenţii, nu utilizează bani publici, şi singurele surse de venit provin din contractele cu asociaţiile de proprietari pentru furnizarea apei potabile şi pentru canalizare.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici