Creşterea „indică o atenţie tot mai mare a angajatorilor pentru fidelizarea şi motivarea propriilor angajaţi”, arată Up România.
Companiile care au apelat în 2016 pentru prima dată la acest sistem de recompensare provin cu prioritate din regiuni ca Bucureşti-Ilfov (26%), Centru (15%) şi Nord-Est (12%).
„În baza precomenzilor pe care le avem până la această dată, putem estima deja vânzări cu 20% mai mari în 2017, o tendinţă accelerată în special de IMM-uri care au văzut că acest model de stimulare a angajaţilor funcţionează la companiile mari şi foarte mari cu rezultate directe asupra productivităţii. În plus, acordarea de tichete cadou este favorizată şi de modificările Codului Fiscal aplicate din 2016”, a declarat Elena Pap, director general Up România.
„Legislaţia favorabilă, promovată de Codul Fiscal intrat în vigoare în ianuarie 2016, a condus la rezultate pozitive pe segmentul tichetelor cadou, acestea fiind scutite de impozit pentru valori până la 150 de lei, putând fi acordate atât salariaţilor, cât şi copiilor minori ai acestora”, se arată în comunicatul emitentului.
Up România a fost înfiinţată în anul 2002 şi deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 700.000 de beneficiari.
Citeşte şi: O treime dintre companii plănuiesc să îşi crească numărul de angajaţi în următorul trimestru
Citeşte şi: GALERIE FOTO Fabrica de componente pentru Airbus, inaugurată la Cluj. Vor fi angajaţi 250 de oameni
Citeşte şi: Porsche triplează numărul de angajaţi din România. Ce trebuie să faci pentru a fi angajat
Citeşte şi: Lidl face angajări masive, salariile ajungând până la 7000 de lei brut. De unde pleacă Caravana Joburilor şi în ce oraşe ajunge
Citeşte şi: Companiile vor să RENUNŢE la interviurile de angajare în viitor. Care este MOTIVUL şi cu ce va fi înlocuit acesta