Mâine vine Lodgy pe piaţa locală. Cu cine se bate Dacia pe segmentul maşinilor de familie

Segmentul monovolumelor, aşa-zisele "maşini de familie", reprezintă pe piaţa locală vânzări lunare de cel mult 100 de unităţi, iar primele locuri sunt ocupate de modele cu preţuri de peste 15.000 - 20.000 de euro. Aşa arată piaţa în care va concura Lodgy începând de mâine, odată cu lansarea pe piaţa locală a modelului produs în Maroc, la Tanger.

Urmărește
281 afișări
Imaginea articolului Mâine vine Lodgy pe piaţa locală. Cu cine se bate Dacia pe segmentul maşinilor de familie

Mâine vine Lodgy pe piaţa locală. Cu cine se bate Dacia pe segmentul maşinilor de familie (Imagine: Mediafax Foto)

În timp ce Duster a fost lansat în 2010 pe unul dintre cele mai dinamice segmente ale pieţei locale, cel al SUV-urilor, dublând practic peste noapte această nişă, Lodgy vine pe al doilea cel mai mic segment al pieţei, vânzări mai mici decât maşinile de familie înregistrând doar limuzinele de lux, cu preţuri de peste 70.000 de euro.

În primele patru luni ale acestui an s-au vândut pe piaţa locală 351 de automobile de familie, în scădere cu 35% faţă de perioada similară a anului trecut. La nivelul anului 2011, piaţa acestora a crescut cu 22% faţă de 2010, la aproape 1.700 de unităţi. Cel mai bine vândut monovolum în 2012 a fost ca şi anul trecut Peugeot 3008, al cărui preţ pleacă de la aproximativ 17.000 de euro, cât de altfel costă şi Chevrolet Orlando, care se anunţă a fi principalul concurent al lui Lodgy pe piaţa locală.

Află ce preţuri va avea Dacia Lodgy pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici