- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Marile magazine din România resping legislaţia care restricţionează accesul clienţilor
- Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România - AMRCR - solicită autorităţilor eliminarea restricţiilor impuse de ultimele reglementari, în legatură cu accesul populaţiei în magazine.
- Asociaţia Marilor Reţele Comerciale include 22 de retaileri alimentari şi nealimentari.
Marile magazine din România nu sunt de acord cu legislaţia care restricţionează accesul clienţilor
Asociaţia precizează, într-un comunicat, că solicitarea vine în contextul apropierii sezonului de iarnă precum şi al disfuncţionalităţilor infrastructurii de bază pentru populaţia din diverse localităţi, aşa după cum au fost relatate în spaţiul public.
De asemenea, poziţia AMRCR este că magazinele care comercializează produse alimentare au fost şi rămân esenţiale pentru populaţie şi, de aceea, accesul la aceste magazine nu poate fi limitat pe baza unor criterii aleatorii sau conjuncturale care, în fapt, le transformă în magazine neesenţiale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iohannis va fi anchetat, la inițiativa PSD, pentru cheltuielile de lux pe bani publici. Este primul președinte care, în numele „securității naționale”, a secretizat aceste cheltuieli
-
Camera Deputaţilor a adoptat proiectul de lege care permite României achiziţionarea a 32 de avioane multirol F-35
-
Secretarul general al NATO îi transmite lui Donald Trump că războiul din Ucraina reprezintă o ameninţare la adresa SUA
-
Încă o dronă a căzut azi în Republica Moldova
„În acest sens, contăm pe sprijinul autorităţilor în găsirea pe teren a soluţiilor celor mai adecvate care să asigure accesul deplin al populaţiei la hrană şi produse alimentare în condiţii de siguranţă sanitară. Membri ai asociaţiei noastre au propus, acolo unde se impune sau este necesar, măsuri şi demersuri pentru a securiza culoare de acces care să asigure fluxuri de persoane complet autonome în raport cu alte spaţii adiacente.
Subliniem din nou că, încă de la începutul pandemiei, magazinele reţelelor comerciale au fost în prima linie a celor care s-au confruntat cu situaţia epidemiologică şi s-au preocupat permanent, cu toate resursele disponibile, atât de siguranţa clienţilor, cât şi de cea a propriilor angajaţi”, arată asociaţia.
„Ne-am conformat tuturor cerinţelor impuse de autorităţi în efortul de prevenire si combatere a răspândirii coronavirusului care rămâne principala noastră prioritate. Sperăm că procesul de comunicare şi consultare cu autorităţile să fie reluat pentru a preveni apariţia unor efecte secundare în relaţia cu consumatorii dar şi probleme colaterale suplimentare în contextul economic complex pe care îl traversăm”, a declarat George Bădescu, director executiv AMRCR.
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale include 22 de retaileri alimentari şi nealimentari: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO