Philip Morris Holland Holdings, filială a Philip Morris International, a finalizat oferta publică pentru preluarea Swedish Match şi devine proprietarul a 82,59% din acţiuni, într-o tranzacţie de circa 16 mld. dolari

Philip Morris Holland Holdings, o filială a Philip Morris International (PMI), a finalizat oferta publică pentru preluarea Swedish Match şi devine proprietarul a 82,59% din acţiuni, compania extinzând perioada de ofertă şi pentru restul acţiunilor.

Urmărește
465 afișări
Imaginea articolului Philip Morris Holland Holdings, filială a Philip Morris International, a finalizat oferta publică pentru preluarea Swedish Match şi devine proprietarul a 82,59% din acţiuni, într-o tranzacţie de circa 16 mld. dolari

Tranzacţia este estimată la 16 miliarde de dolari.

În 20 octombrie, PMHH a majorat preţul Ofertei de la 106 SEK (coroane suedeze) la 116 SEK în numerar pe acţiune şi a anunţat că nu va majora în continuare preţul.

PMHH a decis, de asemenea, să prelungească perioada de acceptare până pe 25 noiembrie şi informează acţionarii Swedish Match că preţul pentru acţiunile rămase în perioada de acceptare prelungită va fi redus la 115,07 SEK pe acţiune, ca urmare a plăţii dividendelor de către Swedish Match de 0,93 SEK pe acţiune.

În total, PMI a licitat pentru 1,25 miliarde acţiuni Swedish Match.

”Suntem încântaţi că 82,59% dintre acţionarii Swedish Match, inclusiv – credem noi – cei mai importanţi 10 acţionari, şi-au oferit acţiunile la cel mai bun şi final preţ de 116 coroane suedeze pe acţiune. Obţinerea acestei participaţii majoritare ar trebui să ne permită să valorificăm potenţialul strategic al tranzacţiei, inclusiv sinergiile de venituri anticipate”, a declarat Jacek Olczak, CEO PMI.

EL a adăugat că obiectivul Phillip Morris este de a retrage acţiunile Swedish Match de pe piaţa bursieră după ce va ajunge la o participaţie de peste 90%. ”Prin urmare, încurajăm restul acţionarilor de retail şi alţi acţionari instituţionali să depună oferte în perioada extinsă.”

În SUA - cea mai mare piaţă a suedezilor de la Match, urmată de Scandinavia - marca de tutun fără fum Zyn cu nicotină în pliculeţe a companiei de tutun domină o categorie care include ofertele rivale ale Altria şi British American Tobacco.

Philip Morris intenţionează să folosească forţa de vânzări şi operaţiunile de producţie din SUA ale Swedish Match pentru a comercializa alte produse fără fum, inclusiv ţigări electronice şi, eventual, dispozitivele sale de tutun încălzit IQOS.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici