- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Studiu: Femeile preferă maşinile compacte-medii şi SUV-urile, bărbaţii sunt atenţi la culoare
Femeile preferă maşinile compacte-medii şi SUV-urile, în timp ce bărbaţii se orientează către modele din clasa mare sau de lux, tot ei fiind şi cei care au mai des preferinţe legate de culoarea maşinii, potrivit unui studiu realizat de Business Lease România.
Astfel, conform cifrelor Business Lease, firmă de leasing cu o flotă de peste 3.000 de maşini administrate, 90% dintre bărbaţi şi 91% dintre femei conduc maşini din clasa compactă (hatchback, combi sau sedan) şi doar 10% dintre bărbaţi şi 9% dintre femei conduc SUV-uri.
Cu toate acestea, la nivel de preferinţă, femeile aleg compactele-medii şi SUV-urile, în timp ce bărbaţii se orientează către modele mai impunătoare, din clasa limuzine (maşini mari, de lux).
Abordarea vizavi de achiziţia automobilelor este particulară pentru fiecare companie, în funcţie de domeniul de activitate, de modul de exploatare sau de existenţa sau nu a unui departament intern de administrare a flotei
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
"Există mai multe categorii de clienţi, de la companii cu o politică de achiziţie bine definită, care clasifică pe fiecare nivel ierarhic tipul maşinilor permise ca brand, model, motorizare, buget, perioadă de utilizare şi rulaj maxim, până la companii care fac achiziţii în funcţie de oportunitatea de pe piaţă în momentul cumpărării. Pe lângă acestea, există şi companii care fac achiziţii în funcţie de imaginea rezultată din asocierea cu un brand", subliniază Philip Aarsman, managing director al Business Lease România.
Din totalul parcului de autovehicule gestionate de Business Lease, 75% dintre şoferi sunt bărbaţi, iar 25% sunt femei.
Studiul mai arată că femeile sunt mai atente la siguranţa la volan, optând de cele mai multe ori pentru airbag-uri suplimentare. Alte dotări pe care doamnele şi domnişoarele insistă să le aibă maşina condusă ar fi cutie automată, încălzire în scaune, priectoare de ceaţă, climă şi navigaţie. Bărbaţii sunt mai tehnici, preferând un automobil cu motor puternic sau un sistem audio mai bun. Cu toate acestea, în mod surprinzător, domnii sunt cei care au preferinţe legate de culoarea maşinii.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO