Trei antreprenori au ajuns la afaceri de 10 mil. lei cu o fabrică de fursecuri şi prăjituri

Compania Tual Fast Chance’98, care produce brandurile de fursecuri şi prăjituri Doctor Fursec şi Secretul Bunicii, şi-a dublat cifra de afaceri în perioada 2010-2015, ajungând la o cifră de aproape zece milioane de lei, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.

Urmărește
1296 afișări
Imaginea articolului Trei antreprenori au ajuns la afaceri de 10 mil. lei cu o fabrică de fursecuri şi prăjituri

De asemenea, compania a început să simtă gustul câştigurilor, terminând anul 2015 (ultimele date disponibile) cu un câştig net de 624.800 de lei, faţă de 3.300 de lei în anul 2010.

Compania, înregistrată în Bucureşti, produce prăjituri, fursecuri, chec sau aperitive. În 2015, Tual Fast Chance’98 a avut în medie 64 de salariaţi, conform mfinante.ro. Din portofoliul de clienţi ai companiei fac parte retaileri precum Kaufland, Metro, Profi, Auchan, Cora, Billa ( reţea preluată de Carrefour recent), dar şi reţelele de benzinării OMW şi Petrom, conform datelor de pe site-ul companiei.

Tual Fast Chance’98 este deţinută de Claudia Nacu, 41 de ani, Dragoş Nacu, 46 de ani, ambii având un pachet de acţiuni de peste 37%, conform celor mai recente date din Monitorul Oficial. Restul, acţiunilor sunt deţinută de Mioara Cristina Gheorghiu (25% din participaţii).  

Piaţa de dulciuri este una fragmentată, cu mulţi jucători mici şi puţini jucători mari. Pe piaţă sunt activi producători mari precum Nestle, Heidi sau Kandia, importatori precum Mondelez, dar şi  fabrici mici sau laboratoare unde se realizează prăjituri pentru o plajă mică de clienţi. Conform calculelor ZF, toate aceste companii realizează  împreună afaceri de circa 1 miliard de lei. Cea mai mare investiţie din ultimii ani în sectorul dulciurilor a fost făcută de grupul turc ETI la Craiova. În această unitate, ETI a investit circa 40 de milioane de euro.

Fabrica din Craiova a fost gândită să producă iniţial circa 11.000 de produse (biscuiţi săraţi, biscuiţi dulci şi prăjituri) în primul an, după care producţia ar putea fi crescută, potrivit informaţiilor furnizate anterior de companie. Pe piaţă mai activează şi companii precum Croco, Eurex Alimentare (Ulker), Chipita sau Tecsa Business.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici