- Home
- Economic
- MIOVENI, (15.05.2018, 15:33)
- Bianca Ciocotisan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Video „Uzina Viitorului” Dacia Mioveni: O maşină iese de pe linia de fabricaţie la fiecare 54 de secunde
Uzina Dacia de la Mioveni operează cu peste 800 de roboţi industriali pentru producţia autovehiculelor, aproximativ 80% din piese sunt transferate în sincron automat, iar un vehicul atutoghidat parcurge 31,5 km/zi, compania producând un vehicul la fiecare 54 de secunde.
Urmărește
4046 afișări
Fabrica de la Mioveni produce în medie 350.000 de autovehicule pe an, ceea ce înseamnă că un vehicul iese de pe linia de fabricaţie la 54 de secunde, acest lucru neputând fi posibil fără investiţii în tehnologizare.
„Fabrica este modernă, am investit în România 2,8 miliarde de euro şi de asemenea am investit în mai mult de 3 milioane de ore de training, iar acest lucru este cel mai important pentru a fi pregătit pentru viitor. Cred că suntem pregătiţi pentru viitor şi să ne dezvoltăm activităţile şi viitoarele proiecte în companie”, a declarat marţi Antonie Doucerain, director general Automobile Dacia şi Groupe Renault România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ai drum bun pe A7: S-a deschis Lotul 1 Dumbrava – Mizil de pe autostrada Ploieşti – Buzău
-
Kelemen Hunor: Trebuie stabilit calendarul prezidenţialelor, nu mai târziu de luna aprilie
-
Drulă: Vom lupta cu minciuna. Începem cu un vot împotriva acestui guvern
-
Bolojan: Că ne place, că nu ne place, una din primele decizii bune este să votăm acest guvern
Oficialul a menţionat că unul din motoarele principale ale uzinei sunt angajaţii, motiv pentru care de la începutul anul anului 2000 şi până în prezent compania a investit peste 3.000 de ore de training în angajaţii noi, iar în cursul acestui an se vor face peste 1.000 de angajări.
„Avem un program de training pentru angajaţii noi. Jobul este destul de complex şi avem din ce în ce mai multe tehnologii, aşa că avem un proces destul de lung în ceea ce priveşte instruirea personalului. Vrem să angajăm în jur de 1.000 de persoane în acest an, acesta fiind un număr destul de semnificativ, care arată continuitatea în investiţii pe care o facem în România şi în companie”.
Întrebat care sunt planurile în ceea ce priveşte un model Dacia electric sau hibrid, CEO-ul companiei a declarat că nu există momentan în plan un astfel de model. „Nu avem în plan, momentan, deoarece în prezent producem maşini accesibile la preţ, iar maşinile electrice nu sunt accesibile din acest punct de vedere. Cu toate acestea, nu se ştie niciodată”, a spus Antonie Doucerain.
Compania Automobile Dacia a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri în creştere cu 11,45% faţă de 2016, la 23,1 miliarde de lei (5,1 miliarde de euro), a declarat Liviu Bocşariu, director administrativ şi financiar al Automobile Dacia SA.
Rezultatul înainte de impozite s-a ridicat la 550,5 milioane de lei (120,5 milioane de euro), în creştere cu 9% faţă de 2016, a precizat Bocşariu. „În 2017, profitul din exploatare a urmat tendinţa cifrei de afaceri, fiind cu 57 de milioane de lei mai mare decât cel din 2016, deci creşterea de business explică în cea mai mare parte această evoluţie favorabilă”, a spus directorul.
Contribuţia vânzărilor de autovehicule şi de componente auto la realizarea vânzărilor a fost de 92% din totalul cifrei de afaceri, în creştere faţă de anul 2016.
Exporturile au crescut cu 10% faţă de 2016, reprezentând 92,6% din vânzările Dacia de vehicule şi componente auto.
Valoarea totală a investiţiilor realizate de către Grupul Renault la Dacia este de aproximativ 2,3 miliarde euro din 2000 până la finalul anului 2017. „Cumulând, din anul 2000, investiţiile realizate de către Grupul Renault în România se ridică la 2,8 miliarde de euro. Vorbim atât de investiţii în noile noastre produse (maşini, motoare, cutii de viteze etc.), cât şi de investiţii în optimizarea procesului de producţie (condiţii sociale, automatizare, calitate, reducere de costuri si integrarea de noi tehnologii)”, a adăugat Bocşariu.
În 2017, Grupul Renault România a raportat o cifră de afaceri consolidată de 5,7 miliarde de euro.
Citeşte şi: „Uzina Viitorului” Dacia Mioveni: O maşină iese de pe linia de fabricaţie la fiecare 54 de secunde
Citeşte şi: ANCOM: 2017 este al doilea an consecutiv în care consumul de internet mobil aproape s-a dublat
Citeşte şi: Economia a rămas pe loc în trimestrul I 2018 faţă de cel anterior. PIB a crescut cu 4% comparativ cu T1 2017
Citeşte şi: Economia a rămas pe loc în trimestrul I 2018 faţă de cel anterior. PIB a crescut cu 4% comparativ cu T1 2017
Citește pe alephnews.ro: Pariul politic al lui Elon Musk: Cum a devenit Tesla a opta cea mai valoroasă companie din lume
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Când a descoperit Mircea Diaconu că suferă de cancer. A ținut totul... Fiica lui rupe tăcerea
CANCAN.RO
Care este orașul din România care oferă 50% reducere la impozitele locale pentru donatorii de sânge
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 19:30
Atenţionare de călătorie: Grevă pe aeroporturile din Portugalia
-
astăzi, 19:24