Kamala Harris plănuieşte cea mai mare campanie publicitară digitală din istoria Statelor Unite

Kamala Harris intenţionează să cheltuiască 370 de milioane de dolari pe publicitate, în perioada 3 septembrie - 5 noiembrie când au loc alegerile prezidenţiale, inclusiv ceea ce echipa sa de campanie descrie drept cea mai mare achiziţie de publicitate digitală din istoria politicii americane.

Urmărește
506 afișări
Imaginea articolului Kamala Harris plănuieşte cea mai mare campanie publicitară digitală din istoria Statelor Unite

Anunţul făcut duminică de Kamala Harris, candidatul Partidului Democrat, vine în contextul în care vicepreşedintele a primit donaţii de campanie de 540 de milioane de la intrarea sa în cursa împotriva lui Donald Trump, potrivit Financial Times.

Echipa de campanie a lui Harris a declarat că a rezervat anunţuri televizate în valoare de 170 de milioane de dolari între 3 septembrie şi 5 noiembrie la nivel naţional şi în statele-cheie, precum şi alte 200 de milioane de dolari în anunţuri digitale, afirmând că este pe cale să cheltuiască mai mult în media digitală decât orice altă organizaţie politică.

Reclamele sunt planificate pe platforme precum Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify şi Pandora.

Potrivit sondajelor Financial Times, Harris îl conduce pe Trump cu 3,8 procente. Vicepreşedintele SUA are, de asemenea, avantajul în patru din cele şapte state indecise, beneficiind în ultimele săptămâni de un salt al entuziasmului pentru candidatura sa în rândul democraţilor.

Cu toate acestea,Jen O'Malley Dillon, preşedinta campaniei lui Harris, a declarat că rezultatele vor fi la fel de strânse ca în 2020, când preşedintele Joe Biden l-a învins pe Trump la limită în câteva state-cheie.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici