- Home
- Life-Entertaiment
- BUCUREŞTI, (03.02.2011, 16:56)
Jennifer Lopez este ambasadoarea brandului Gillette Venus
Cântăreaţa şi actriţa Jennifer Lopez va fi protagonista unei campanii holistice de marketing a brandului Gillette Venus, pentru care a înregistrat şi un remake al melodiei "Venus", informează un comunicat remis MEDIAFAX.
Urmărește
26 afișări
Pe plan profesional lumea o cunoaşte ca fiind cântăreaţă de succes, actriţă, designer, producător TV şi muzical, precum şi o persoană generoasă. Pe plan personal este soţie, mamă, soră şi prietenă devotată. Jennifer Lopez, o adevărată femeie modernă, este acum unica zeiţă Gillette Venus. În calitatea sa de primă ambasadoare Gillette Venus, Jennifer va continua să le inspire pe femeile din întreaga lume să descopere zeiţele din ele, să se simtă încrezătoare, puternice şi frumoase atât fizic, cât şi spiritual.
De asemenea, campania de comunicare include şi remake-ul melodiei "Venus", interpretat în exclusivitate pentru acest proiect de Jennifer Lopez.
"Brandul Venus dă încredere femeilor în forţele proprii şi vorbeşte zeiţei care există în fiecare dintre noi. Fiecare femeie este, în felul ei, o zeiţă atunci când îşi pune feminitatea în valoare. Venus mă ajută să-mi păstrez picioarele frumoase şi îmi dă încrederea de care am nevoie pentru a mă simţi exact ca o zeiţă", a declarat Jennifer Lopez.
"Jennifer este o Zeiţă Venus în adevăratul sens al cuvântului. Brandul Gillette Venus celebrează multiplele dimensiuni ale femeilor şi nimeni nu le întruchipa mai bine decât Jennifer Lopez", spune Sonia Fife, General Manager, Global Venus, P&G Beauty. "Nu eşti o zeiţă doar în momentele importante din viaţă, ci şi în cele mai puţin importante. Jennifer a împărtăşit multe din experienţele personale în cadrul acestei campanii şi este o adevărată zeiţă atât atunci când se relaxează acasă cu copiii, cât şi atunci când este pe scenă şi îşi etalează picioarele de star rock", a mai spus Sonia Fife.
"Muzica este una dintre cele mai mari pasiuni ale mele, astfel că interpretarea şi înregistrarea unei variante refăcute a cunoscutei melodii «Venus» a fost cu adevărat o componentă specială a acestei campanii. Mă bucur foarte tare că mi-am putut exprima propria pasiune şi creativitate şi sper că am reuşit să le inspir şi pe alte femei să facă acelaşi lucru, indiferent care sunt pasiunile acestora", a spus, în schimb, Jennifer Lopez.
Atât melodia "Venus", cât şi povestea vieţii lui Jennifer Lopez sunt disponibile pe site-ul www.GilletteVenus.com.
Actriţă, artistă, cântăreaţă, producător de film, TV şi muzică, designer de modă, antreprenor şi filantrop, Jennifer Lopez este una dintre cele mai puternice şi omagiate celebrităţi din showbiz.
Ea a vândut peste 55 de milioane de albume în toată lumea şi a avut rolul principal în diferite filme care au ajuns pe primul loc în box office, printre care "Monster-In-Law" şi "The Wedding Planner". În 2001, "The Wedding Planner" a fost fimul cu cele mai mari încasări, în timp ce albumul ei "J.Lo" a ocupat prima poziţie în Billboard Top 200. Astfel, Lopez a ajuns să fie prima femeie din istorie care a ocupat prima poziţie atât în topurile muzicale, cât şi în cele de film, în aceeaşi săptămână.
2011 va fi un an important pentru cariera sa, cu atât mai mult cu cât Jennifer Lopez a fost aleasă să facă parte din juriul celebrului concurs american American Idol.
Ea este căsătorită cu vedeta internaţională, Marc Anthony, şi au împreună o fată şi un băiat, gemenii Emme şi Max.
P&G Beauty & Grooming are peste 100 de branduri disponibile în aproape 130 de ţări. Produsele din această gamă au generat vânzări de peste 26 miliarde de dolari în anul fiscal 2008/09, transformând compania într-unul dintre cele mai mari existente în industria de frumuseţe şi grooming. P&G Beauty&Grooming are în portofoliu branduri precum Pantene, Olay, Head&Shoulders, Max Factor, Cover Girl, DDF, Frederic Fekkai, Wellaflex, Rejoice, Sebastian Professional, Herbal Essences, Koleston, Clairol Professional, Nice ‘n Easy, Venus, Gillette, SK-II, Wella Professionals, Braun, gama Prestige Fragrances, dedicată atât consumatorilor tineri cât şi consumatorilor de lux, cărora le oferă branduri precum Hugo Boss, Lacoste şi Christina Aguilera.
Citește pe alephnews.ro: Micile detalii fac diferența. Ce să NU faci la un interviu de angajare
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Surpriză la început de an: FMI a schimbat şeful pentru România şi descinde la Bucureşti la începutul lunii februarie să se întâlnească cu Guvernul şi BNR pentru a ”analiza evoluţiile economice şi financiare recente”
Undă verde pentru afacerea secolului: Donald Trump nu are nimic împotriva achiziţiei Tik Tok de către armata sa de miliardari. Cine sunt cei doi titani ai lumii financiare care vor fi vârful de lance al tranzacţiei
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Jurata de la show-ul de talente, fotografiată de paparazzi la întâlnirea cu celebrul milionar mai tânăr cu 12 ani decât ea
PROSPORT.RO
Victor Ponta rupe tăcerea după ce s-a aflat că a divorțat de Daciana Sârbu: „Au avut prea mult de suferit toți din cauza…”
CANCAN.RO
Orașul din România în care ești AMENDAT cu 2.500 lei dacă nu ai numărul apartamentului pe ușă
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 14:23
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1064. Zelensky: Ucraina se va alătura NATO dacă Trump doreşte / Trump afirmă că SUA „probabil” vor sancţiona Rusia dacă Moscova refuză negocierile de pace / Secretarul de Stat al SUA: Vrem să punem capăt războiului din Ucraina, astfel încât acesta să nu reînceapă peste 3-4 ani
-
astăzi, 14:20