Video Discovery Channel va difuza şapte scurtmetraje cu protagonişti români

Discovery Channel va difuza, din 27 septembrie, şapte producţii locale de scurtmetraj, de câte trei minute, cu protagonişti români care întruchipează spiritul televiziunii prin pasiunile şi stilul lor de viaţă, a anunţat Ada Roseti, Channel Director Discovery, marţi, într-o conferinţă de presă.

Urmărește
128 afișări

Noua grilă de toamnă a postului Discovery Channel, creată sub conceptul "Descoperă eroul din tine!", aduce telespectatorilor premiere cu cei mai cunoscuţi eroi Discovery, dar şi şapte producţii locale de scurtmetraj, cu protagonişti români.

Astfel, Florin Mârza, în vârstă de 22 de ani, face parkour - un sport urban care implică sărituri -, Sebastian Codreanu, în vârstă de 23 de ani, construieşte motociclete, Mihai Barbu, în vârstă de 30 de ani, este motociclist aventurier şi a mers cu motocicleta până în Mongolia, Roland Hermann, în vârstă de 32 de ani, este medic stomatolog şi a mers până în cele mai îndepărtate regiuni din lume ca să ofere îngrijire medicală unor oameni care nu au acces la acest tip de servicii, Marian Chiriac, în vârstă de 44 de ani, este maratonist şi antrenează şapte persoane ca să participe la maratonul Bucureştiului, care se va desfăşura în data de 17 octombrie, Florin Căpitănoiu, în vârstă de 18 ani, este aeromodelist, iar Szabo Jeno, în vârstă de 42 de ani, este scufundător.

Poveştile celor şapte români vor putea fi văzute de telespectatorii Discovery Channel începând din 27 septembrie, în fiecare zi, de la ora 22.00. Ulterior, filmuleţele vor fi disponibile şi online, pe pagina de Facebook a Discovery România şi pe alte site-uri.

Scurtmetrajele au o durată de trei minute, iar pentru producţia acestora Discovery România a colaborat cu Videograma (Sorin Avram) şi Transart (Daniel Ardelean).

"De când am început să lucrez la Discovery, am primit în mod repetitiv întrebarea «De ce nu facem programe în România?». Pentru spectatorii Discovery este mai important ca programul să fie Discovery, decât să fie românesc. De doi ani şi jumătate caut subiecte, oameni, poveşti care să merite să fie spuse. În spatele ideii de Discovery stă un anumit tip de entuziasm, un anumit tip de atitudine. Ideea a fost să căutăm oameni. Avem eroi Discovery şi avem eroii români. Nu am pretenţia că sunt singurii, că sunt cei mai buni, am aflat poveştile lor şi ne-au plăcut. Ei sunt eroii noştri, cred că sunt nişte buni ambasadori ai ideii de Discovery", a declarat Ada Roseti, Channel Director pentru România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia, Discovery Networks Central Europe.

Ea a precizat că Discovery vrea să îi susţină în continuare pe cei şapte eroi români. "Vrem să-i susţinem în continuare cu numele Discovery şi cu resursele pe care le avem, pentru că noi credem în proiectele lor", a spus Ada Roseti.

De exemplu, maratonistul Marian Chiriac, care apare într-unul dintre scurtmetrajele Discovery, va fi susţinut să antreneze şapte persoane pentru a putea participa la maratonul Bucureştiului, care se va desfăşura pe 17 octombrie. "Din cei şapte, sper că vor fi patru care vor termina antrenamentele", a declarat pentru MEDIAFAX Marian Chiriac. El a precizat că unele dintre persoanele pe care le antrenează au probleme de sănătate şi, probabil, nu vor reuşi să termine antrenamentele pentru a se înscrie la maratonul de 42 de kilometri.

Pe de altă parte, Ada Roseti a mai spus că realizarea acestor şapte scurtmetraje reprezintă o iniţiativă locală, gândită special pentru piaţa din România. Totuşi, dacă echipele Discovery din alte ţări vor dori să difuzeze scurtmetrajele, acest lucru va fi posibil. "Dacă vor dori să le folosească, le vom subtitra", a explicat Ada Roseti.

Discovery Channel intenţionează să continue realizarea unor producţii locale despre români, care să reflecte spiritul Discovery. "Va exista şi anul viitor o parte a doua şi, în funcţie de cum va merge, ca ecou local şi impact, putem să o continuăm", a mai spus Ada Roseti.

Tot în noua grilă de toamnă, Discovery Channel include câteva premiere prezentate de unii dintre cei mai faimoşi "eroi" ai postului. Începând cu a doua săptămână a lunii septembrie, în fiecare seară, de la ora 22.00, fanii vor putea viziona următoarele emisiuni, parte a campaniei "Descoperă eroul din tine": "Tehnici de supravieţuire urbană", luni, de la ora 22.00, "Cele mai dure oraşe din lume", marţi, de la ora 22.00, "Ross Kemp în jungla urbană" (sezoanele 2 şi 3), miercuri, de la ora 22.00, "Ray Mears şi tehnicile indigenilor", joi, de la ora 22.00, "Dr. G, medic legist", sâmbătă, ora 22.00, "Monştrii apelor (sezonul 2)", duminică, ora 22.00. Totodată, Discovery Channel va continua să difuzeze "Top Gear", în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 21.00.

Printre premierele lunii septembrie la Discovery Channel se mai numără: "O pradă mortală", sezonul 6 (în fiecare duminică, de la ora 23.00) şi "9/11 După căderea turnurilor" (11 septembrie, de la ora 22.30).

Noua campanie de marketing a postului Discovery Channel, bazată pe conceptul "Descoperă eroul din tine", se va desfăşura în perioada 13 septembrie - 30 octombrie şi va cuprinde activităţi ATL - outdoor (panouri afişate în şapte oraşe), metrou, cinematografe, print online - şi activităţi de PR. Toate creaţiile folosite în campania ATL prezintă eroi ai programelor Discovery Channel: Bear Grylls, Ross Kemp şi Jeremy Wade, dar şi trei dintre eroii Discovery locali - Mihai Barbu, Florin Mârza şi Roland Hermann.

Elementele creative folosite în această campanie au fost realizate de echipa internă de creaţie a Discovery Networks. Agenţiile externe implicate în campanie sunt Zenith Optimedia, pentru media planning şi buying, Httpool, pentru planificarea şi implementarea campaniei online (incluzând Facebook), şi Grayling, pentru implementarea activităţilor de PR.

Discovery Communications este una dintre cele mai mari companii din lume în domeniul producţiei de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 180 de ţări. Discovery însumează peste 100 de reţele la nivel global, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, precum şi produse şi servicii educaţionale şi de larg consum şi servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa există 13 mărci Discovery, disponibile unui număr de 230 de milioane de abonaţi, din 115 ţări, oferind programe adaptate în 28 de limbi.

Discovery distribuie, în prezent, în România posturile: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase, ID. Investigation Discovery şi Discovery World.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici