GALERIE FOTO Idei creative: Lecţii de distanţare fizică, dar nu şi socială

  • Pandemia de coronavirus a schimbat în multe feluri lumea, aşa cum o ştiam
  • Distanţarea fizică este una dintre cele mai importante măsuri preventive, împotriva COVID-19
  • Măsurile impuse pe glob au pus la încercare toate domeniile de activitate
  • Autorităţile au contribuit cot la cot cu patronii diverselor afaceri la descoperirea unor soluţii cât mai creative
Urmărește
1032 afișări
Imaginea articolului GALERIE FOTO Idei creative: Lecţii de distanţare fizică, dar nu şi socială

Sursa FOTO: Profimedia

Restaurantele din întreaga lume au căutat modalităţi care să le permită clienţilor să le treacă pragul, în deplină siguranţă.
 
 
 
 
Şcolile acordă toată atenţia distanţării fizice între elevi, profesori şi persoanlul auziliar, întrucât siguranţa copiilor este pe primul loc. Spre exemplu, într-o unitate de învăţământ din Albania, copiii urmează trasee clare.
 
 
Lucrurile nu mai arată la fel nici în sălile de fitness.
 
 
În New York, dar şi în California, parcurile au fost împânzite de cercuri în diametrul cărora fiecare iubitor de iarbă verde trebuie să se încadreze.
 
 
 
În San Francisco, oamenii străzii au la dispoziţie corturi plasate în interiorul unor dreptunghiuri trasate pe asfalt.
 
 
 
La plajă, în sudul Franţei. Turiştii au „pătrăţica” lor, bine delimitată, la o distanţă sigură de alte grupuri aflate în vacanţă.
 
 
 
Biserica Saint Germain des Près, din Paris, care tocmai şi-a redeschis uşile pentru credincioşi. Locurile sunt marcate precum în imaginea de mai jos, iar accesul oamenilor în şi din biserică se face doar prin zone special delimitate.
 
 
Situaţia e similară şi în Bazilica Sfânta Maria din Roma.
 
 
Măsurile de protecţie sunt implementate şi în rândul comunităţilor musulmane.
 
 
 
 
Sursa FOTO: Profimedia / Hepta
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici