Mulţi tineri adulţi nu se pricep la sarcini simple şi angajează profesionişti pe sume mari

Un studiu Halfords dezvăluie că mulţi tineri adulţi din generaţia Z angajează profesionişti pentru sarcini simple, scrie Sky News.

Urmărește
1320 afișări
Imaginea articolului Mulţi tineri adulţi nu se pricep la sarcini simple şi angajează profesionişti pe sume mari

Un studiu realizat de retailerul britanic Halfords indică faptul că tinerii din generaţia Z întâmpină dificultăţi în ceea ce priveşte sarcini de bază, precum schimbarea unui bec sau curăţarea maşinii.

Potrivit datelor, aproape un sfert dintre participanţi nu ştiu cum să schimbe un bec, invocând că le este frică să se urce pe scară.

Din cei 2.000 de respondenţi, 323 din categoria de vârstă 18-27 de ani au fost analizaţi în detaliu. Rezultatele arată că unul din cinci ar apela la un profesionist pentru schimbarea unui bec, iar mai puţin de două treimi s-ar simţi confortabil să-şi cureţe singuri maşina. Mulţi preferă să ceară ajutorul părinţilor sau să plătească specialişti pentru astfel de sarcini.

Andy Turbefield, reprezentant Halfords, a declarat că abilităţile practice se pierd în rândul tinerilor, în special în domeniul auto. „Cunoştinţele despre întreţinerea maşinilor sunt în declin, mulţi fiind reticenţi să facă chiar şi sarcini simple, cum ar fi înlocuirea ştergătoarelor de parbriz”, a explicat el.

Tendinţa reflectă o preferinţă tot mai mare pentru externalizarea sarcinilor simple, denumită de Halfords „GOTDIT” - „get others to do it” (apelează la alţii să o facă).

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici