- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (10.01.2024, 11:18)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Studiul culorilor auto şi accidentele.Ce maşini au cele mai mari şanse să fie implicate în incidente
O cercetare a unei companii arată că maşinile maro şi galbene au cele mai mari şanse să fie implicate în accidente.
Urmărește
2857 afișări
Studiul culorilor auto şi accidentele.Ce maşini au cele mai mari şanse să fie implicate în incidente
Deşi majoritatea oamenilor cred că a fi implicat într-un accident de maşină se rezumă la ghinion, cea mai recentă cercetare a carVertical demonstrează că acest lucru nu este complet adevărat. Aparent, vehiculele vopsite în anumite culori au şanse mai mari să fie implicate în incidente rutiere decât restul. Deoarece există o corelaţie între alegerea culorii unei maşini şi obiceiurile de condus, studiul dezvăluie care culori oferă cea mai multă siguranţă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
Majoritatea şoferilor preferă culori neutre cum ar fi culoarea gri, pentru că se depreciază mai puţin decât culorile luminoase.
Dintre toate culorile vehiculelor în circulaţie, maşinile care au caroseria maro sunt cele mai des avariate - într-o proporţie de 51%.
Şoferii care aleg maşini galbene vor să fie în centrul atenţiei. Firi pline de energie, aceştia s-ar putea să calce prea tare pedala de acceleraţie - 50,6% din toate vehiculele galbene verificate de companie au avut înregistrări de daune.
Roşu nu este foarte mult în urmă cu un procent de 49,8%.
Galbenul şi roşul sunt culori adesea folosite pentru caroseriile maşinilor sport, ceea ce sugerează că proprietarii lor iubesc şi viteza şi riscul.
„Nu există o corelaţie directă între culoarea unei maşini şi rata de deteriorare istorică a acesteia sau puterea medie a motorului. Putem doar presupune că toate aceste culori cu cele mai mari rate istorice de accidente sunt adesea alese de şoferii care doresc să iasă în evidenţă. Poate că aceşti şoferi au un apetit mai ridicat pentru risc în timpul navetei zilnice”, explică Matas Buzelis, expert auto companiei de date auto.
Şoferii care conduc maşini viu colorate sunt adesea percepuţi ca fiind mai extravaganţi. Cu toate acestea, culorile aprinse sunt considerate mai sigure, deoarece aceste vehicule sunt mai vizibile când vremea este rea sau în condiţii de lumină scăzută.
Maşinile albe şi cele galbene ies în evidenţă în contrast cu împrejurimile lor, făcându-le mai uşor de observat de către pietoni şi alţi şoferi. Lucrurile stau complet diferit în cazul maşinilor gri şi negre care se disting greu într-o zi ploioasă, de exemplu.
Maşinile de culoare mai deschisă sunt, de asemenea, mai uşor de observat noaptea sporind astfel siguranţa şoferilor lor. Astfel, deşi portocaliul nu este cea mai comună culoare pe piaţa de vehicule second hand, experţii auto o consideră o alegere bună pentru cei care doresc să fie foarte vizibili în timp ce conduc.
Culorile gri (avariate doar în proporţie de 44,7%) şi alb (avariate în proporţie de 44,5%) sunt cele mai sigure, ceea ce înseamnă că sunt mai rar implicate în accidente.
Procentaluj maşinilor care au înregistrări de daune:
Maro - 51%
Galben – 50,6%
Roşu – 49,8%
Negru – 49,1%
Albastru – 47,7%
Gri – 44,7 %
Alb – 44,5 %.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: PSD, PNL și UDMR își împart ministerele. Cine conduce România?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Blake Lively a depus o plângere legală împotriva lui Justin Baldoni. Actorul este acuzat de hărțuire sexuală și de orchestrarea unei campanii de defăimare împotriva ei
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe