SURPRIZĂ | Care a fost cel mai vizionat meci din sferturile Campionatului Mondial 2018 la TVR!

Cele patru partide din faza sferturilor CM FIFA Rusia 2018 au plasat postul TVR 1 pe locul 1 pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. Cel mai vizionat meci din sferturi: Rusia - Croaţia, cu 2.388.000 de telespectatori, în minutul de aur, la nivel naţional. Semifinalele se vor juca marţi 10 şi miercuri 11 iulie, de la ora 21.00.

Urmărește
3220 afișări
Imaginea articolului SURPRIZĂ | Care a fost cel mai vizionat meci din sferturile Campionatului Mondial 2018 la TVR!

SURPRIZĂ | Care a fost cel mai vizionat meci din sferturile Campionatului Mondial 2018 la TVR!

TVR 1 a adunat în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori la partida Rusia – Croaţia, transmisă pe 7 iulie, din cadrul CM FIFA Rusia 2018.

La nivel naţional, în medie, unu din patru telespectatori care se uitau la tv a ales să urmărească lupta aprigă pentru accederea în semifinale a reprezentativelor Croaţiei şi Rusiei – mai exact 1.962.000 de telespectatori (10,9% rating* şi 26,8% share**) au urmărit la TVR 1 victoria Croaţiei cu 4-3 în faţa Rusiei, după loviturile de la 11 metri.

A fost cel mai urmărit meci al sferturilor, dar şi al Campionatului Mondial de Fotbal de până acum, la nivel naţional şi urban. În minutul (23.49), cel mai urmărit al confruntării dintre Croaţia şi Rusia, nu mai puţin de 2.388.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1.

Pe locul al doilea, după audienţele înregistrate de meciuri în sferturi, la nivel naţional, s-a clasat partida Brazilia - Belgia, transmisă de TVR 1 vineri, 6 iulie, în intervalul 21.00-23.00. Aproape toate meciurile din sferturile CM FIFA Rusia au fost văzute, în medie, de peste un milion de telespectatori. Mai jos, audienţele înregistrate de TVR 1 cu meciurile din sferturi la nivel naţional:

1.      Rusia – Croaţia (21.01-23.50) – 1.962.000 de telespectatori (10,9% rating şi 26,8% share)

2.      Brazilia – Belgia (21.01-22.53) – 1.831.000 de telespectatori (10,2% rating şi 25% share)

3.      Suedia – Anglia (17.00-18.51) – 1.275.000 de telespectatori (7,1% rating şi 25,1% cotă de piaţă)

4.      Uruguay – Franţa (17.00-18.52) – 960.000 de telespectatori (5,4% rating şi 21,4% share)

Şi pe publicul urban TVR 1 a fost lider de audienţă pe intervalul de difuzare a fiecărui meci din sferturi, înregistrând cu partidele de fotbal cele mai mari audienţe la nivelul fiecărei zile:

1. Rusia – Croaţia (21.01-23.50) – 1.133.000 de telespectatori (11,8% rating şi 28,7% share)

2. Brazilia – Belgia (21.01-22.53) – 1.104.000 de telespectatori (11,5% rating şi 27,7% share)

3. Suedia – Anglia (17.00-18.51) – 808.000 de telespectatori (8,4% rating şi 26,9% cotă de piaţă)

4. Uruguay – Franţa (17.00-18.52) – 655.000 de telespectatori (6,8% rating şi 24,7% share)

Publicul comercial a preferat de asemenea TVR 1, meciurile din sferturile Campionatului Mondial de Fotbal clasându-se pe primul loc în intervalul în care au fost transmise. Doar că topul este diferit: cel mai urmărit meci din sferturi de către publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani din oraşe a fost Brazilia – Belgia. Unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la fiecare dintre meciurile sferturilor Campionatului Mondial, pe publicul comercial:

1. Brazilia – Belgia (21.01-22.53)– 489.000 de telespectatori (11,1% rating şi 34,6% share)

2. Rusia – Croaţia (21.01-23.50) – 482.000 de telespectatori (11% rating şi 32,2% share)

3. Suedia – Anglia (17.00-18.51) – 339.000 de telespectatori (7,7% rating şi 31,6% cotă de piaţă)

4. Uruguay – Franţa (17.00-18.52) – 253.000 de telespectatori (5,7% rating şi 30,6% share)

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici