Surpriză la Box Office: ”Napoleon” se luptă strâns cu ”Wish” în timp ce prequelul ”Hunger Games” vizează o victorie globală

  • Filmul istoric „Napoleon”, regizat de Ridley Scott, cu Joaquin Phoenix în rol principal, a depăşit semnificativ aşteptările, strângând între 36,5 şi 37,5 milioane de dolari în perioada de cinci zile a sărbătorilor de Ziua Recunoştinţei, confruntându-se, în mod surprinzător, cu animaţia „Wish” de la Disney într-o cursă strânsă la box office.
  • Cu „Wish” în dificultate, prequel-ul „The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes” de la Lionsgate se aşteaptă acum să domine box office-ul de Ziua Recunoştinţei cu venituri estimate între 40 şi 42 de milioane de dolari, marcând o victorie pentru studioul Lionsgate în încercarea de a lansa o nouă franciză spin-off.
Urmărește
349 afișări
Imaginea articolului Surpriză la Box Office: ”Napoleon” se luptă strâns cu ”Wish” în timp ce prequelul ”Hunger Games” vizează o victorie globală

Surpriză la Box Office: ”Napoleon” se luptă strâns cu ”Wish” în timp ce prequelul ”Hunger Games” vizează o victorie globală

Într-o surpriză de proporţii pe scena box office-ului de Ziua Recunoştinţei, noul film istoric „Napoleon”, regizat de Ridley Scott, cu Joaquin Phoenix în rolul principal, pare să devină învingătorul neaşteptat. Pelicula, lansată miercuri în toată America de Nord, se îndreaptă spre a obţine între 36,5 şi 37,5 milioane de dolari pentru perioada de cinci zile a sărbătorilor, situându-se într-o cursă neaşteptat de strânsă cu animaţia „Wish” de la Disney, relatează The Hollywood Reporter.

„Napoleon” depăşeşte cu mult aşteptările, chiar dacă a primit un CinemaScore B-, nu tocmai victorios, din partea spectatorilor. Bărbaţii au reprezentat aproape 70% din audienţa de miercuri, în timp ce peste jumătate dintre cumpărătorii de bilete aveau peste 35 de ani, inclusiv 15% peste 55 de ani, conform datelor PostTrak. Filmul a încasat 7,7 milioane de dolari în prima zi, incluzând 3 milioane de dolari din avanpremieră.

„Napoleon” reprezintă a doua mare lansare teatrală din partea Apple Original Films, după „Killers of the Flower Moon” de Martin Scorsese, care rulează în prezent în cinematografele Paramount. Apple Original Films a finanţat în totalitate cele două producţii de amploare, ambele având ambiţii pentru premiile Oscar. Sony este partenerul global de distribuţie şi marketing al Apple pentru „Napoleon”.

Înainte de săptămâna Thanksgiving, „Napoleon” era estimat să adune între 22 şi 25 de milioane de dolari în cinci zile.

Proiecţiile pentru „Wish” indicau că va domina clasamentul de Ziua Recunoştinţei cu venituri între 45 şi 50 de milioane de dolari pentru cele cinci zile, dar aceste previziuni par să fi fost prea optimiste. Disney a avut un an dificil la box office, marcat de eşecul recent „The Marvels”, şi ar fi avut nevoie de o victorie categorică.

„Wish”, care a adus încasări de 8,3 milioane de dolari miercuri, ar putea compensa un debut mai slab dacă rămâne în cinematografe pe parcursul lunii decembrie şi în vacanţa de sfârşit de an, susţinut de un CinemaScore A- şi date bune din partea PostTrak.

Atât „Wish” cât şi „Napoleon” se confruntă cu „The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes” şi „Trolls Band Together” de la Universal şi DreamWorks Animation. Aceste două filme s-au lansat în weekendul anterior pentru a profita de săptămâna Thanksgiving, care poate fi una dintre cele mai profitabile perioade ale anului pentru cinema.

Cu „Wish” întâmpinând dificultăţi, prequel-ul „Hunger Games” de la Lionsgate este acum aşteptat să conducă clasamentul de Ziua Recunoştinţei cu venituri de 40-42 de milioane de dolari, reprezentând o victorie pentru încercarea Lionsgate de a lansa o nouă franciză spin-off.

„Trolls Band Together” se îndreaptă către un loc patru cu încasări estimate la 27 de milioane de dolari în cinci zile.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici