Ce mai reclamă românii la Protecţia Consumatorilor

Plângerile privind serviciile din turism, cele bancare, de telefonie sau de cablu le-au detronat pe cele referitoare la produsele expirate. Românii reclamă tot mai mult calitatea slabă a unor servicii, comparativ cu anii trecuţi când locul fruntaş era deţinut de plângerile ce vizau produsele expirate.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Ce mai reclamă românii la Protecţia Consumatorilor

Ce mai reclamă românii la Protecţia Consumatorilor

Peste două treimi din sesiză rile consumatorilor, înregistrate de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), se referă acum la servicii din domeniul bancar, din turism sau legate de companii aeriene.

Citeste toata stirea pe www.evz.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici