Dacia îşi schimbă „faţa“ şi strategia

Dacia lucrează la schimbarea siglei, ca parte a strategiei de repoziţionare pe piaţă, prin atragerea clienţilor tineri şi activi, potrivit datelor obţinute de EVZ. Noua siglă Dacia, prezentată în companie la sfârşitul săptămânii trecute, este o combinaţie între identităţile vizuale ale Renault şi Nissan, grupul din care face parte Dacia, dar păstrează aceeaşi formă.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Dacia îşi schimbă „faţa“ şi strategia

Dacia îşi schimbă „faţa“ şi strategia

Schimbarea nu este radicală, fiind mai degrabă un „facelift“. Albastrul siglei vechi va fi înlocuit cu gri metalizat, iar centrul va fi alb, similar siglei Renault. De la Nissan, logoul Dacia a păstrat plasarea numelui mărcii pe o bandă gri, cu litere negre. Oficialii companiei au refuzat să confirme aceste informaţii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici