Dragos Grigoriu a vandut Tempo Media intr-o tranzactie de peste 20 mil. euro

Dragos Grigoriu, creatorul brand-ului Tempo si unul dintre cei mai influenti jucatori din industria locala de advertising, a incheiat cea mai mare tranzactie de pana acum de pe aceasta piata, prin vanzarea diviziei de media grupului britanic Aegis, pentru o valoare ce depaseste 20 de milioane de euro, conform unor surse apropiate tranzactiei.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Dragos Grigoriu a vandut Tempo Media intr-o tranzactie de peste 20 mil. euro

Dragos Grigoriu a vandut Tempo Media intr-o tranzactie de peste 20 mil. euro

Grigoriu nu a dorit sa comenteze valoarea tranzactiei, dar a mentionat ca aceasta se va intinde pe mai multi ani, suma finala depinzand de indeplinirea de catre el a unor parametri de crestere a afacerii conveniti cu grupul britanic.

 

Citeste toata stirea pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici