Video "Urzica de presa" cu Kiki Vasilescu

Irelevanta stirilor din stiinta depaseste pragul inutilitatii devenind umor de calitate: aflam din Mediafax.ro ca o echipa de cercetatori americani a reusit sa inteleaga motivul pentru care un text trebuie citit a doua oara: pentru ca nu a fost inteles prima oara. Dar nici oamenii de afaceri nu stau mai bine, pentur ca aflam din ZF.ro cum ca in urma unor cercetari de piata complexe si costisitoare sefii MasterCard au descoperit motivul pentru care femeile au nevoie de un card: pentru ca le place sa cheltuie. Alte stiri, alte nebunii, in editia de azi a “Urzicii de presa”.

Urmărește
3 afișări

“Urzica de presa” este o revista a presei relaxanta si amuzanta, special gandita pentru cei care nu-si permit pauze mai lungi de 10 minute. “Urzica de presa” este prima emisiune zilnica (apare de luni pana vineri la ora 13) difuzata exclusiv pe internet.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici