- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ai un smartphone? Poţi realiza funcţiile home bank cu telefonul mobil
ING Bank a lansat o aplicaţie pentru telefoane inteligente cu sisteme iOS şi Android care permite realizarea majorităţii funcţiilor oferite de Home'Bank şi plata utilităţilor prin scanarea facturilor cu ajutorul camerei foto din dotarea telefonului.
Ai un smartphone? Poţi realiza funcţiile home bank cu telefonul mobil (Imagine: Shutterstock)
Potrivit şefului departamentului de management de produs şi canale directe din ING, Ştefan Radu, Fast Pay este primul serviciu din România care permite plata facturilor de utilităţi folosindu-se scanarea codului de bare al facturii prin camera foto a telefonului mobil, care trebuie să aibă funcţia de autofocus.
În urma scanării codului de bare de pe factură, datele de plată vor fi încărcate automat, fără a mai fi necesară realizarea altor acţiuni suplimentare, clientul urmând doar să confirme informaţia şi să utilizeze digipass-ul, folosind codul de utilizator şi parola deja înregistrate pentru ING Home'Bank.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Melania Trump nu respectă tradiţia: Prima doamnă nu se va întâlni cu Jill Biden la Casa Albă
-
Ion Cristoiu: Mă întrebam pe 14 noiembrie 2014: Sunt românii capabili, duminică, la al doilea tur, de o Revoluţie prin vot?
-
Trump deţine controlul deplin asupra guvernului, dar nu va obţine întotdeauna ceea ce doreşte
-
Cutremur joi dimineaţa în Arad
Aplicaţia poate fi descărcată gratuit, începând de joi, de pe App Store şi Android Market, şi poate fi utilizată de clienţii care au deja serviciul ING Home'Bank.
Noua versiune ING Home'Bank pentru smartphone-uri permite realizarea unei game largi de operaţiuni bancare, cum ar fi accesarea şi verificarea situaţiei conturilor, efectuarea de plăţi şi transferuri în lei între conturile curente deschise la ING Bank sau către conturi deschise la alte bănci, verificarea istoricului tranzacţiilor recente (şapte zile) sau efectuarea de schimburi valutare.
Aplicaţia va permite utilizatorilor localizarea celor mai apropiate bancomate sau sedii ING Bank.
"Credem că pentru început vor creşte accesările pentru verificarea conturilor, unde ne aşteptăm la mult mai multe interogări decât pe aplicaţia web. Pe zona de plăţi va exista un anumit timp, pentru ca clientul să înceapă să se simtă confortabil", a explicat Şefan Radu.
El a arătat că în prezent serviciul Mobile'Bank este utilizat de 350.000 de clienţi, iar numărul creşte constant. Mai mult, de la lansarea variantei mobile a paginii web de Home'Bank, s-au înregistrat 3.500 de acesări lunare şi trendul de creştere este de 10-15% lunar.
Directorul ING estimează că până la finele anului vor fi 50.000 de descărcări ale aplicaţiei.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 08:09
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 995. Ucraina neagă acuzaţiile privind dezvoltarea de arme nucleare / Biden şi Xi se pregătesc pentru discuţii privind sprijinul Chinei pentru Rusia
-
astăzi, 08:09
Peste 800 de milioane de oameni suferă de diabet, boala care ameninţă mai ales ţările sărace