VIDEO  Cea mai absurdă reclamă de la Super Bowl 2022 a crescut cota companiei respective cu 3,5%

Nu există un mod mai spectaculos pentru o companie americană de a-şi anunţa intrarea în mainstream decât cumpărând o reclamă în timpul Super Bowl-ului.

Urmărește
1035 afișări
Imaginea articolului Cea mai absurdă reclamă de la Super Bowl 2022 a crescut cota companiei respective cu 3,5%

Cea mai absurdă reclamă a Super Bowl 2022 a crescut cota companiei respective cu 3,5%

Coinbase are aproximativ 80 de milioane de utilizatori în 100 de ţări. În aprilie anul trecut, a devenit publică pe Nasdaq, unde capitalizează 40 de miliarde.

Ieri, în timpul primei tranzacţii de pe Wall Street după apariţia reclamei, compania a câştigat 3,5%, semn evident al faptului că investitorii au apreciat ideea.

Coibase nu a fost singura companie activă în lumea criptomonedelor care a debutat în noaptea Super Bowl-ului. Chiar şi schimbătorii de bani cripto şi NFT (non fungible token sau digital collectible) precum Ntx Trading, eToro şi Cripto.com au profitat de evenimentul cel mai urmărit din America, pentru a se face cunoscuţi publicului larg.

30 de reclame la Super Bowl pot costa 7 milioane de dolari.Coinbase a investit de două ori mai mult.

Întreaga reclamă de 60 de secunde a constat aproape în întregime dintr-un cod QR colorat care se mişca de pe ecran. Odată scanat, codul îi conducea pe oameni către site-ul promoţional al Coinbase, oferind o promoţie Bitcoin gratuită de 15 USD pe o perioadă limitată pentru noile înscrieri.

Aplicaţia Coinbase, probabil din cauza afluxului uriaş de trafic din cauza reclamei inteligente, a ieşit din funcţiune.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici