- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
România va fi promovată ca destinaţie turistică pe Facebook
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) va colabora cu platforma de socializare Facebook pentru promovarea României ca destinaţie turistică pe canalele new media, a declarat marţi într-o conferinţă de presă ministrul de resort Elena Udrea.
România va fi promovată ca destinaţie turistică pe Facebook
"Am discutat cu reprezentanţii Facebook şi am decis, şi la recomandarea specialiştilor spanioli care au creat brandul turistic al ţării noastre, să promovăm România pe Facebook, cea mai importantă platformă socială de media din lume, în condiţiile în care canalele new media au devenit din ce în ce mai accesate faţă de media tradiţională. Nu am discutat cu Facebook amănunte privind bugetele de comunicare. Suntem în faza stabilirii de obiective şi a elaborării unui plan de acţiune pentru atingerea acestor obiective", a spus Udrea.
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Bucureştenii decid viitorul oraşului: Referendum crucial în aceeaşi zi cu alegerile prezidenţiale. Iată ce trebuie să ştii
-
Euro a scăzut la cel mai jos nivel din 2022 din cauză că pieţele se aşteaptă la o nouă scădere de dobândă. Din păcate şi din economia reală vin veşti proaste: sectorul privat din zona euro a scăzut dintr-o dată şi se duce înspre contracţie
Ea a adăugat că strategia acestui proiect va fi gata până la începutul lunii decembrie, iar prima campanie de promovare va fi implementată cel mai târziu la începutul lunii martie 2011.
"Am convenit cu reprezentanţii Facebook elaborarea în comun a unei strategii de comunicare pe canale de social media, stimularea dezvoltării de programe turistice româneşti, prin adaptarea celor mai noi inovaţii din industria internetului şi organizarea de sesiuni de training pentru angajaţii ministerului şi pentru reprezentanţi ai industriei turistice din România, pentru creşterea numărului de turişti. Totodată va fi organizată o conferinţă cu toţi jucătorii din industria turismului, pentru implementarea strategiei de new media", a mai spus Udrea.
Prezent la conferinţă, vicepreşedintele Facebook, Blake Chandlee, a declarat că este prima oară când platforma de socializare colaborează, la nivel internaţional, cu un minister, într-o fază atât de timpurie a elaborării unei strategii turistice.
"Lucrăm cu multe organizaţii şi instituţii turistice din toată lumea. Este pentru prima oară când putem colabora cu o instituţie, minister, într-o fază atât de timpurie a elaborării unei strategii turistice", a spus Chandlee.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO