Schimbări în aplicaţia TikTok. Ce îşi propune să implementeze gigantul chinez

Compania deţinută de ByteDance, TikTok, este acum printre cele mai utilizate reţele de socializare din întreaga lume, însă unul dintre dezavantajele sale este că nu are conţinutul distribuit în funcţie de vârsta utilizatorilor.

Urmărește
413 afișări
Imaginea articolului Schimbări în aplicaţia TikTok. Ce îşi propune să implementeze gigantul chinez

TikTok lucrează la modalităţi de a evalua şi restricţiona conţinutul în funcţie de vârstă, scopul acestora fiind acela de a împiedica conţinutul pentru adulţi să ajungă la utilizatorii adolescenţi ai aplicaţiei, a declarat compania într-un briefing de presă.

TikTok, aplicaţia care a explodat în popularitate în rândul adolescenţilor în ultimii ani, a declarat că derulează un test prin care conţinutul evaluat pentru adulţi să fie restricţionat pentru conturile ce aparţin utilizatorilor mai tineri, fie la recomandarea altor utilizatori, fie chiar de către părinţii şi tutorii celor mici.

Compania, deţinută de titanul tehnologic chinez ByteDance, a spus că se bazează pe tipurile de standarde de evaluare a conţinutului deja folosite pentru filme şi jocuri, notează Reuters. Aceasta a mai precizat că va testa şi o modalitate destinată strict creatorilor de conţinut care vor trebui să specifice dacă doresc ca videoclipurile lor să fie vizionate doar de publicul mai în vârstă.

Recent, reţelele de socializare au fost analizate cu privire la abordările lor ce ţin de bunăstarea şi siguranţa utilizatorilor mai tineri. Meta Platforms Inc., compania mamă a Facebook, Instagram şi WhatsApp, a fost aspru criticată de parlamentarii americani din cauza planului său de a introduce o versiune de Instagram pentru copii.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici