Smartwatch-urile de lux, un nou trend printre iubitorii de ceasuri

La o săptămână după ce HUAWEI Consumer Business Group (CBG) a lansat cel mai recent smartwatch în Europa, HUAWEI WATCH Ultimate, compania anunţă că peste 200 de români au precomandat ceasul.

Urmărește
2049 afișări
Imaginea articolului Smartwatch-urile de lux, un nou trend printre iubitorii de ceasuri

Smartwatch-urile de lux, un nou trend printre iubitorii de ceasuri

Noul smartwatch reprezintă vârful tehnologiei şi al inovaţiei în materie de design în rândul dispozitivelor purtabile HUAWEI. Huawei Watch Ultimate vine cu un număr mare de funcţii de ultimă generaţie şi este destinat tuturor utilizatorilor care îşi doresc o experienţă de lux. 
 
Smartwatch-ul este disponibil în două modele: HUAWEI WATCH Ultimate Voyage Blue şi HUAWEI WATCH Ultimate Expedition Black. Comparativ cu alte regiuni unde în topul preferinţelor cumpărătorilor conduce modelul pe negru al ceasului, din cele peste 200 de dispozitive comandate în România, mai mult de jumătate sunt versiuni în ton de albastru, ce vin cu un preţ superior faţă de varianta pe negru. Se dovedeşte, astfel, că smartwatch-urile de lux sunt un nou trend în rândul românilor iubitori de ceasuri.
 
"Ştiam deja că românii sunt pasionaţi de produse premium, dar rezultatele obţinute în urma lansării HUAWEI WATCH Ultimate au fost peste aşteptări. Cred că a venit momentul să oferim o alternativă la Apple Ultra, care este compatibil doar cu produsele ce funcţionează cu sistem de operare iOS. Smartwatch-ul nostru este compatibil cu toate smartphone-urile din piaţă, dând astfel dovadă de o mai mare versatilitate şi uşurinţă de a-l utiliza, indiferent de ce alte dispozitive mai deţin cumpărătorii" – menţionează Mircea Buza, National Director of Sales, Huawei Consumer Business Group.
 
HUAWEI WATCH Ultimate Voyage Blue a fost conceput pentru a simboliza forţa apelor mării. Ediţia vine cu o lunetă ceramică nano-tech de un albastru intens şi este o alegere excelentă pentru cei pasionaţi de sporturile nautice, suportând un nivel de scufundare de 100 de metri. În acelaşi timp, HUAWEI WATCH Ultimate Expedition Black a fost creat pentru cei care adoră activităţile în aer liber şi vor să îşi depăşească constant limitele. 
 
Smartwatch-ul are o carcasă inovatoare dintr-un aliaj de tip Liquid Metal pe bază de zirconiu, un nou material cu o estetică şi o textură elegante care îl fac o alegere de top pentru ceasurile de înaltă calitate. Este pentru prima dată când acest material, rezervat de obicei ceasurilor tradiţionale de lux, este folosit la un smartwatch şi vine astfel cu proprietăţi unice, cum ar fi faptul că este de 4,5 ori mai rezistent şi de 2,5 ori mai dur decât oţelul inoxidabil. 
 
HUAWEI WATCH Ultimate dispune, de asemenea, de un panou LTPO AMOLED subţire, dar flexibil, cu un capac din sticlă  de safir de înaltă rezistenţă. Brăţara HUAWEI WATCH Ultimate Voyage Blue este realizată dintr-un aliaj dur de titan, care are o durabilitate de două ori mai mare decât cea a oţelului inoxidabil şi este mult mai uşor. În plus, ambele variante de culoare ale ceasului sunt prevăzute cu o curea unică din cauciuc nitrilic hidrogenat (HNBR). 
 
De asemenea, smartwatch-ul pune la dispoziţia utilizatorilor cea mai cuprinzătoare suită de monitorizare a sănătăţii de la HUAWEI. Aceasta include analiza ECG îmbunătăţită certificată CE MDR, notificarea ritmului cardiac neregulat, depistarea precisă a riscului de ateroscleroză, monitorizarea SpO2 pe tot parcursul zilei, urmărirea somnului pe tot parcursul nopţii şi monitorizarea stresului.
 
HUAWEI WATCH Ultimate s-a lansat în România, la precomandă, cu preţul pornind de la 3499 lei şi este disponibil în magazinul online HUAWEI.
 
În perioada promoţională 3 - 12 aprilie, te vei bucura şi de o ofertă bundle de nerefuzat: pe lângă ceasul HUAWEI WATCH Ultimate, vei primi la pachet o pereche de căşti FreeBuds Pro 2. 
 
În plus, clienţii care se abonează la newsletter-ul HUAWEI Store primesc automat un voucher care oferă o reducere de 250 lei din preţul noului produs. 
 
Nu în ultimul rând, clienţii noului smartwatch primesc dublu puncte de loialitate, ce pot fi transformate în discounturi viitoare. 
 
Produsul poate fi achiziţionat în 12 rate fără dobândă si livrare gratuită.
Pentru mai multe informaţii despre HUAWEI WATCH Ultimate vizitează:
 
***
 
Despre Huawei Consumer BG
 
Produsele şi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ţări şi sunt utilizate de o treime din populaţia lumii. Au fost înfiinţate paisprezece centre de cercetare şi dezvoltare în ţări din întreaga lume, inclusiv Germania, Suedia, India şi China. Huawei Consumer BG este una dintre cele trei unităţi de afaceri ale Huawei şi acoperă smartphone-uri, computere şi tablete, wearables şi servicii cloud etc. Reţeaua globală a Huawei este construită pe o experienţă de peste 30 de ani în industria telecomunicaţiilor şi este dedicată furnizării celor mai recente progrese tehnologice pentru consumatori din întreaga lume.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici