Discovery va difuza "Top Gear", dar şi filmuleţe despre comunităţile de hobby din România

Discovery Channel va difuza, din 11 aprilie, celebra emisiune auto "Top Gear", urmând ca până la sfârşitul anului postul TV să transmită şi filme scurte despre comunităţile de hobby din România, a anunţat Ada Roseti, Channel Manager al Discovery Networks în România, miercuri, într-o conferinţă.

Urmărește
300 afișări
Imaginea articolului Discovery va difuza "Top Gear", dar şi filmuleţe despre comunităţile de hobby din România

Jeremry Clarkson, James May şi Richard Hammond (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Strategia şi programele noi ale posturilor Discovery Networks în România au fost prezentate, miercuri, de Ada Roseti, Channel Manager al Discovery Networks în România.

Discovery distribuie, în prezent, în România posturile: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase, ID. Investigation Discovery şi Discovery World.

Potrivit Adei Roseti, în 2010, Discovery Channel - al cărui public ţintă este reprezentat de bărbaţii tineri, între 25 - 39 de ani - împlineşte 25 ani de la lansare. "O să avem o serie de manifestări legate de treaba asta, dar mai degrabă de impactul Discovery asupra lumii", a spus Ada Roseti.

Astfel, din luna mai, va începe pe Discovery Channel o strategie de cross promotion, cu weekend-uri tematice pe Discovery Channel. La aceasta se adaugă campanii de promovare pentru cunoscuta emisiunea "Top Gear", care va debuta pe Discovery Channel în 12 aprilie şi va fi difuzată de luni până joi, de la ora 23.00.

"«Top Gear» o să aibă un preview duminică, 11 aprilie, de la ora 12.00, când o să difuzăm primele trei episoade din seria a şasea (...) De doi ani de zile am încercat să facem studii pentru a aduce «Top Gear», pentru că se potriveşte foarte bine cu publicul nostru ţintă", a explicat Ada Roseti. Ea a mai spus că la Discovery Channel va difuza seriile 6 - 10 din emisiunea "Top Gear".

Emisiunea "Top Gear" este difuzată şi de postul Antena 3, în fiecare vineri după ora 23.00. "Nu există niciun fel de concurenţă între Discovery Channel şi Antena 3, care difuzează seriile noi din «Top Gear» vineri seara", a spus Ada Roseti, precizând că episoadele "Top Gear" de la Antena 3 vor fi "în continuarea" emisiunilor "Top Gear" de la Discovery Channel.

În afară de România, în reţeaua Discovery Channel, "Top Gear" se mai difuzează în Rusia şi în Italia.

Tot din acest an, Discovery Channel vrea să interacţioneze cu comunităţile de hobby din România şi să difuzeze filme scurte despre acestea. "Avem un plan până spre finalul anului - pentru că "Species" (un studiu realizat de Discovery, n.r.) ne-au arătat cât de importante sunt pentru publicul nostru pasiunile lor - să ne împrietenim cu comunităţile de hobby locale. O să avem până la sfârşitul anului asemenea filmuleţe în care să le dăm spaţii pe Discovery şi să-i facem cunoscuţi pe cei care şi-au transformat pasiunile în adevărate surse de satisfacţie interioară", a spus Ada Roseti. Ea a precizat că vor fi prezentaţi, spre exemplu, modelişti de avioane şi maşini, dar şi gameri. "Am început, suntem în discuţii, vrem să interacţionăm cu ei. Ne plac şi sunt foarte aproape de spiritul Discovery", a explicat Ada Roseti.

Ada Roseti a mai spus că 2009 a fost "un an record" pentru România. "Distribuţia Discovery în România a crescut cu 8% în 2009 faţă de 2008. Discovery Channel şi-a crescut în 2009 faţă de 2008 cota de piaţă pe publicul ţintă cu 67%, iar audienţa în rândul publicului comercial cu 10%. ATS (timpul mediu petrecut zilnic urmărind un post TV, n.r.) a crescut cu 21%", a spus Ada Roseti.

"Când ai un produs valoros, el îşi scoate banii. Şi Discovery este la acest nivel", a spus Ada Roseti. Ea a mai spus că, anul trecut, Discovery a lansat două posturi noi pe piaţa locală, respectiv Discovery HD, disponibil pe reţeaua IP TV a Ines, şi ID. Investigation Discovery. "Anul trecut, în octombrie, am preluat împreună cu echipa mea şi Animal Planet şi facem grila local, dar folosim aceleaşi programe. Înainte grila era paneuropeană", a mai spus Ada Roseti.

Potrivit Adei Roseti, emisiunea "Tehnici esenţiale de supravieţuire" este "marele succes" al Discovery Channel. "Asta arată că arhetipul Discovery este eroul", a spus Ada Roseti. Ea a mai spus că poziţionarea de brand a Discovery Channel este "Acum e rândul tău".

În afară de "Top Gear", de pe Discovery Channel, vor fi difuzate şi alte programe noi şi adaptate fiecărui tip de public ţintă, pe toate cele şapte canale.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici