"Las Fierbinţi", din nou lider de audienţă la Pro TV

Cel de-al şaptelea episod al serialului "Las Fierbinţi" a avut, joi seară, audienţe de invidiat, clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor românilor, informează Pro TV.

Urmărește
371 afișări
Imaginea articolului "Las Fierbinţi", din nou lider de audienţă la Pro TV

"Las Fierbinţi", din nou lider de audienţă la Pro TV

De la o săptămână la alta, serialul "Las Fierbinţi" de la Pro TV îşi confirmă poziţia de lider de audienţă în serile de joi. Cel de-al şaptelea episod al serialului a adus Pro TV audienţe de invidiat, clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor românilor, cu un vârf de audienţă pe publicul său ţintă de 14 puncte de rating şi 30,5% cotă de piaţă, atins la 21.16, atunci când peste 2,6 milioane de românii urmăreau aventurile celor mai spumoase personaje.

"Las Fierbinţi" a fost lider detaşat de audienţă în intervalul de difuzare, 20.31 - 21.31, pe toate categoriile de public.

10,8 puncte de rating şi 24,3% cotă de piaţă a obţinut Pro TV, în medie, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în timp ce Antena 1 aduna 7,8 puncte de rating şi 17,5 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban Pro TV a condus detaşat, cu o medie de 9,1 puncte de rating şi 18% cotă de piaţă, faţă de Antena 1, care avea 6,8 puncte de rating şi 13,5% cotă de piaţă.

La nivelul întregii populaţii a ţării, Pro TV a fost tot pe primul loc în topul audienţelor, cu o medie de 10,5 puncte de rating şi 20,5% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea 7 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici