Pro TV - lider de audienţă în anul 2009

Pro TV a fost, în 2009, lider de audienţă la toate capitolele, fie că a fost vorba de ştiri, filme, sport sau emisiuni de divertisment, informează postul de televiziune.

Urmărește
185 afișări
Imaginea articolului Pro TV - lider de audienţă în anul 2009

Pro TV - lider de audienţă în anul 2009

"Ştirile Pro TV" de la ora 19:00, prezentate de Andreea Esca, iar în week-end de Oana Andoni, au condus detaşat în toate ediţiile difuzate în perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2009. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, "Ştirile Pro TV" de la ora 19.00 au înregistrat o audienţă medie de 8,2 puncte de rating şi 29,5% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea doar 3,7 puncte de rating şi 13,3% cotă de piaţă. Situaţia rămâne neschimbată şi la nivelul publicului din mediul urban, unde Pro TV se clasează tot pe primul loc, cu 9,3 puncte de rating şi 26,3% cotă de piaţă, la distanţă de Antena 1, care obţinea doar 5,4 puncte de rating şi 15,4% cotă de piaţă.

Pe de altă parte, Ştirile de la ora 7:00, prezentate de Andreea Liptak şi Mihai Dedu, au fost lider de audienţă în fiecare ediţie. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Ştirile de la ora 7.00 au înregistrat o audienţă medie de 3,1 puncte de rating şi 30,1% cotă de piaţă. La nivelul publicului din mediul urban, Pro TV a raportat 3,9 puncte de rating şi 30,2% cotă de piaţă.

În dimineţile de week-end, Ştirile prezentate de Iulia Vântur au ocupat primul loc în topul audienţelor în fiecare sâmbătă şi duminică, obţinând, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 3,2 puncte de rating şi 24,1% cotă de piaţă. La nivelul publicului din mediul urban, Ştirile Pro TV din week-end au fost lider de audienţă raportând 3,7 puncte de rating şi 22,9% cotă de piaţă.

De asemenea, "Ştirile ProTV" de la ora 13.00, prezentate de Daniel Niţoiu, au condus detaşat în aproape 90% din ediţiile acestui an. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV obţinea o audienţă medie de 2,3 puncte de rating şi 18,7% cota de piaţă. În ceea ce priveşte audienţa înregistrată pe publicul din mediul urban, Pro TV se află tot pe locul I, cu 2,9 puncte de rating şi 17,9% cotă de piaţă.

Pe de altă parte, Ştirile de la ora 17:00, prezentate de Monica Dascălu, au fost şi ele lider de audienţă. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV s-a clasat primul, cu o audienţă medie de 4,5 puncte de rating şi 23,9% cota de piaţă. La nivelul publicului din mediul urban, "Ştirile Pro TV" de la ora 17.00 au fost lider de audienţă, cu 6,1 puncte de rating şi 23,8% cota de piaţă.

La fel de urmărite au fost şi "Ştirile nopţii", prezentate de Amalia Enache şi Cristian Leonte, care au înregistrat la nivelul publicului din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 4,1 puncte de rating şi 13,6% cotă de piaţă.

Tot prima opţiune a publicului au fost şi "Ştirile Pro TV din sport", prezentate de Raluca Arvat, Corina Caragea sau Vadim Vajeu, care au adus pentru Pro TV o audienţă medie de 6,5 puncte de rating şi 21% cotă de piaţă.

Şi reportajele şi anchetele difuzate în cadrul emisiunii "România, te iubesc" i-au ţinut pe români în faţa televizoarelor. Emisiunea prezentată de Cristian Leonte a înregistrat, la nivelul publicului din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 3,6 puncte de rating şi 12,8% cotă de piaţă, propulsând emisiunea pe primul loc.

Pe de altă parte, transformările suferite de participanţii la "Frumuseţe pe muchie de cuţit" au adus pentru Pro TV, în 2009, o audienţă medie de 7,1 puncte de rating şi 19,3% cota de piaţă, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Emisiunea s-a aflat tot pe locul I şi la nivelul publicului din mediul urban, unde Pro TV înregistra 6,2 puncte de rating şi 14,2% cotă de piaţă.

Emoţia, energia şi eleganţa emisiunii "Dansez pentru tine" au făcut din Pro TV favoritul serilor de vineri. Prezentată de Ştafan Bănică şi Iulia Vântur, emisiunea a condus detaşat în topul audienţelor. Cu o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26%, "Dansez pentru tine" s-a instalat în fruntea clasamentului la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. La nivelul publicului din mediul urban, Pro TV a obţinut, cu "Dansez pentru tine", o audienţă medie de 9 puncte de rating şi 24,7% cota de piaţă.

Conform cifrelor înregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea "Happy Hour" a avut o audienţă medie de 4,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 19,4%. Acelaşi clasament se menţine şi la nivelul publicului din mediul urban, unde Pro TV obţine 5,4 puncte de rating şi 18,1% cota de piaţă.

Cele două emisiuni Divertis - "Serviciul Român de Comedie" şi "Land of Jokes" - au înregistrat, pe întreg publicul din mediul urban, dar şi pe publicul comercial, audienţe record. Astfel, "Divertis - Serviciul Român de Comedie" a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 6,2 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă, în timp ce pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat o medie de audienţă de 6,7 rating şi 14,4 procente din cota de piaţă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, "Divertis - Land of Jokes" a obţinut 8 puncte de rating şi 15,5% cotă de piaţă.

La rândul său, "State de România" s-a plasat pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Conform cifrelor înregistrate pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, "State de România" a avut, în 2009, o audienţă medie de 4,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,4%. Şi la nivelul publicului din mediul urban "State de România" a deţinut supremaţia, cu o audienţă medie de 4,3 puncte de rating şi 11,7% cota de piaţă.

Şi amatorii de filme au urmărit ProTV. Dintre cele mai vizionate 100 de producţii cinematografice ale anului 2009, 93 au fost difuzate de Pro TV.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici