"Regele nopţilor albe" - Milioane de euro din cocteiluri, muzică şi femei frumoase, în Business Magazin

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând cu luni, 18 februarie, cu titlul "Regele nopţilor albe", prezintă povestea de succes a celor care au reuşit să scoată profituri de milioane de euro din cocteiluri, muzică şi femei frumoase.

Urmărește
1756 afișări
Imaginea articolului "Regele nopţilor albe" - Milioane de euro din cocteiluri, muzică şi femei frumoase, în Business Magazin

"Regele nopţilor albe" - Milioane de euro din cocteiluri, muzică şi femei frumoase, în Business Magazin

"Este cel mai înrăit clubber, dacă ne luăm după numărul de ore pe care le petrece week-end de week-end în localurile pe care le deţine. Este totodată un jongler care reuşeşte să se joace cu timpul, de la căderea serii şi până la răsăritul soarelui, timp pe care şi-l împarte între cele cinci localuri Fratelli", scrie Business Magazin despre Dani Caramihai, a cărui poveste o prezintă în noul număr al revistei.

A lucrat alături de tatăl său până la 28 de ani, respectiv până la finalul lui 2004, acesta fiind de altfel momentul în care începe să se scrie istoria grupului Fratelli. Numele spune povestea businessului: doi fraţi şi doi veri, foşti colegi de liceu şi prieteni vechi "ca fraţii" (fratelli în italiană), hotărăsc să se lanseze în businessul de restaurante. Cei patru au găsit un spaţiu liber pe strada Nicolae Golescu la numărul 5 şi au deschis Fratelli Espresso Bar. Au pornit la drum cu 170.000 de euro, bani proprii, neapelând niciodată la bănci.

"A fost iniţiativa asociaţilor mei. Eu doar m-am lăsat convins, deşi aveam un loc călduţ deja asigurat", spune Dani Caramihai, care acum se ocupă de managementul de zi cu zi al businessului, în timp ce fiecare dintre ceilalţi îşi împart atribuţiile de comunicare, design şi zona juridică. Deciziile majore nu se iau însă decât la comun. Fiecare dintre cei patru acţionari au venit în acest business cu "oamenii săi". Liviu Popescu, la momentul acela manager al membership clubului Le Club, a adus expaţii şi executivii. Fratele său, Mihai Popescu, de profesie designer, a venit cu artiştii şi arhitecţii. Nicu Mergeani a atras avocaţii, iar Dani Caramihai a adus oamenii din industria HoReCa şi din industriile conexe.

Din paginile revistei cititorii mai pot afla care este cea mai mare competiţie de afaceri sociale lansată de Petrom, cât se cheltuie anual pentru bunurile de folosinţă îndelungată, cu ce seamănă optimismul de acum al bancherilor şi cum s-au schimbat condiţiile în care operează băncile.

Din numărul lansat în piaţă în 18 februarie, cei interesaţi pot citi care sunt greşelile mărcilor şi ce anume a împiedicat Burger King, Dunkin` Donuts, Kiabi sau Esprit să cucerească inimile şi portofelele consumatorilor locali, ce conflicte exista în familia Porsche, ce anume stabileşte în câteva minute cât de performante sunt programele antivirus din întreaga lume şi cum se poate construi un bloc în două zile. În cadrul rubricii dedicate de "Resurse Umane" se vorbeşte despre ce se întamplă în corporaţii atunci când salariul nu este suficient de mare pentru a acoperi nevoile elementare ale angajaţilor.

Secţiunea "Antreprenoriat" prezintă studiul de caz despre Dell, punându-se accent pe impactul pe care l-ar putea avea o posibilă delistare a companiei de la bursă, iar rubrica "Auto" a revistei dezvăluie cititorilor ce s-a întamplat cu banii cheltuiţi până acum pe programul "Rabla".

În plus, revista, disponiblă doar în reţelele Inmedio şi Relay, are o serie de subiecte de actualitate, analize şi comentarii, grupate în secţiunile Consum: De ce nu cuceresc toate mărcile străine cumpărătorii români şi Gourmet: Meniul din restaurant, explicat pe înţelesul tuturor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici