Reuters şi-a relansat site-ul, cu accent pe acoperirea subiectelor politice şi comentarii

Agenţia de presă Reuters şi-a relansat site-ul, care are un nou design şi include mai multe comentarii şi materiale politice, prin care se urmăreşte atragerea unei audienţe generale către pagina electronică, informează Media Guardian.

Urmărește
23 afișări
Imaginea articolului Reuters şi-a relansat site-ul, cu accent pe acoperirea subiectelor politice şi comentarii

Reuters şi-a relansat site-ul, cu accent pe acoperirea subiectelor politice şi comentarii

"Reuters este o agenţie de ştiri de calibru - avem 2.800 de jurnalişti în 190 de birouri diferite din întreaga lume şi care sunt sursă indispensabilă de informaţii. Avem ştirile în sânge de mai bine de un secol şi jumătate, însă întotdeauna am continuat să inovăm şi să privim spre viitor. Pentru Reuters.com, viitorul este acum", spune David Schlesinger, redactorul-şef al Reuters.

"Acesta este noul design al nostru, la care se lucrează de un an. A fost un an plin de discuţii cu oameni ca voi (cititorii - n.r.), cu audienţa noastră de elită formată din profesionişti în diverse industrii, în legătură cu modul în care putem face site-ul mai bun, mai rapid şi uşor de utilizat", a adăugat el.

"Vrem ca acesta să fie cel mai bun site din lume care transmite ştiri financiare şi de business, analize şi materiale de opinie (...). Vrem să fim capabili să accesăm site-ul pentru a ne uita rapid la titluri sau pentru a căuta subiecte de interes. Vrem să puteţi analiza toate informaţiile furnizate de cei 2.800 de jurnalişti din echipa noastră, dar şi numai pe acelea furnizate de ziariştii sau fotografii preferaţi", adaugă el.

"Acest site este pentru voi; vrem să fie biletul vostru de intrare către o lume a ştirilor, informaţiei şi analizei prezentate într-un format inovator, care include texte, conţinut video, imagini, grafice, elemente interactive şi posibilităţi de personalizare", a menţionat Schlesinger.

"Suntem mândri de noul nostru site şi sperăm să vă placă. Acesta este însă doar începutul. În următoarele luni, vom continua să introducem noi opţiuni şi funcţionalităţi", a precizat David Schlesinger, într-un editorial publicat pe site cu ocazia relansării.

Potrivit blogului PDA al Media Guardian, Thomson Reuters a apreciat că este momentul pentru o schimbare majoră a site-ului Reuters.com, care poate fi accesat de publicul larg.

Astfel, cu un logo nou de dimensiuni mai mari - în care un fundal roşu înlocuieşte griul anterior -, noul design al Reuters.com a fost introdus joi seară şi include o primă pagină mai puţin fragmentată, precum şi o bară prin intermediul căreia se pot accesa secţiuni precum "News & Markets", "Sectors & Industry" sau "Analysis & Opinion". Fiecare dintre aceste secţiuni include o listă bogată de subiecte.

Secţiunea "Analysis&Opinion" va primi probabil mai multă atenţie din partea Thomson-Reuters, în condiţiile în care compania tocmai a achiziţionat, în schimbul sumei de 20 de milioane de dolari, site-ul de comentarii financiare Breakingviews.

După ce internetul a început să câştige o cotă tot mai mare pe piaţa serviciilor de informaţii financiare, Reuters şi principalii săi rivali de piaţă, Bloomberg şi Associated Press, au început să facă demersuri pentru a atrage pe site-urile lor nu doar profesionişti din domeniul economic şi financiar, ci şi publicul larg. În acest context, Reuters anunţa, la un moment dat, că intenţionează să cheltuie un miliard de dolari pentru a-şi consolida capacităţile multimedia şi pentru a le aduce la acelaşi nivel cu ale rivalilor săi.

Săptămâna aceasta, Thomson Reuters a numit un fost redactor-şef al Business Week, Stephen J. Adler, pe poziţia de vicepreşedinte şi director editorial al diviziei "Professional" din cadrul agenţiei de presă, care acoperă fluxurile "Legal", "Tax & Accounting" şi "Healthcare & Science". Misiunea lui Adler este să genereze trafic pentru secţiunile de care este responsabil.

Prezentarea de conţinuturi targetate a fost principalul obiectiv urmărit prin redesign-ul site-ului, potrivit Alisei Bowen, Head of Consumer Publishing în cadrul Thomson Reuters.

"Suntem implicaţi în publishingul orientat către consumatori de numai şase ani şi vechea versiune a site-ului reflecta acest lucru", a spus Bowen. "Noul site reflectă toate proprietăţile care au fost aduse la un loc prin intermediul achiziţiei Reuters de către Thomson, în primăvara lui 2008. Considerăm că acest redesign este mai mult decât o simplă schimbare la faţă", a adăugat ea.

Pe lângă modificările "estetice", materialele Reuters se vor diversifica, pentru a acoperi mai multe arii de interes. Astfel, site-ul va include mai multe articole pe teme politice, realizate prin perspectiva efectului pe care politica îl are asupra tendinţelor macro-economice, a spus Bowen.

O altă componentă în cadrul redesign-ului site-ului Reuters este destinată advertiserilor. Cu toate acestea, responsabilii care s-au ocupat de realizarea noului site spun că, şi în acest caz, intenţia este ca mesajele publicitare să nu facă imposibil de citit materialele de pe pagina electronică.

"Am structurat site-ul într-un fel în care să nu fie prea intruziv pentru cititor", a spus un responsabil al companiei care s-a ocupat de redesign-ul Reuters.com şi care a relansat, recent, şi pagina web a CNN.com.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici