Super Bowl 2013 nu a fost atât de urmărit ca în trecut. Cu cât a scăzut comparativ cu anii precedenţi

Gala Super Bowl din acest an, în a cărei pauză Beyonce a susţinut un recital, a fost urmărită de 108,41 de milioane de telespectatori, în scădere faţă de audienţa înregistrată de ediţiile din 2011 şi 2012 ale evenimentului

Urmărește
525 afișări
Imaginea articolului Super Bowl 2013 nu a fost atât de urmărit ca în trecut. Cu cât a scăzut comparativ cu anii precedenţi

Super Bowl 2013 nu a fost atât de urmărit ca în trecut. Cu cât a scăzut comparativ cu anii precedenţi (Imagine: AFP / MediafaxFoto)

Cea de-a 47-a ediţie a finalei Super Bowl, câştigată duminică seară de echipa Baltimore Ravens, în faţa San Francisco 49ers, cu scorul 34-31, a fost cel de-al treilea cel mai urmărit eveniment transmis la televiziune din istoria Statelor Unite ale Americii, informează huffingtonpost.com.

Totuşi, gala Super Bowl 2013, transmisă de reţeaua de televiziune CBS, a atras doar 108,41 milioane de telespectatori americani, potrivit Institutului Nielsen. Audienţa a fost mai mică decât în 2012 şi 2011, când gala Super Bowl a fost urmărită de 111,35 de milioane de telespectatori, respectiv de 111 milioane de telespectatori.

Faţă de anul 2005, când Gala Super Bowl a fost transmisă de reţeaua americană de televiziune Fox şi a atras 86,1 milioane de telespectatori, audienţa atrasă de acest eveniment a crescut în fiecare an, până în 2012, potrivit variety.com.

Echipa Baltimore Ravens a câştigat ediţia a 47-a a Super Bowl, finala Ligii de Fotbal American (NFL) din SUA, după ce a trecut de formaţia San Francisco 49ers, scor 34-31, duminică seară, pe stadionul din New Orleans.

La meci au asistat aproximativ 73.000 de spectatori.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici