Noul director Air France, Jean-Marc Janaillac, a dezvăluit proiectul unei noi companii aeriene care intenţionează să ofere călătorii atât la clasa business, cât şi la clasa economică pe rute noi, dar şi pe rute care se vor redeschide. Air France plănuieşte ca viitoarea companie să aibă zece avioane de cursă lungă până în 2020.
Pentru a concura cu firmele rivale low-cost, piloţii şi membrii echipajului vor fi angajaţi în funcţie de alte criterii faţă de cele ale companiei principale. „Menţinerea actualului Status quo nu este o opţiune. Trebuie să lansăm o nouă dinamică pentru a ne întoarce la o poziţie de lider pe pieţele noastre”, a declarat Janaillac.
Iniţiativa companiei reprezintă un semnal că noul directorat al Air France vrea să recâştige cote de piaţă după mai mulţi ani în care au existat numeroase conflicte cu sindicatele şi s-au pierdut multe locuri de muncă.
Sindicatul SNPNC (organizaţia sindicală care reprezintă personalul navigant şi comercial) şi-a exprimat îngrijorarea în legătură cu faptul că noile echipaje ale liniei de zbor nu vor avea aceleaşi beneficii la locul de muncă, ajungând să fie „low cost” şi pentru angajaţi.
Citeşte şi: Contractul pentru construcţia tronsonului Suplacu de Barcău – Borş, parte a Autostrăzii Transilvania, va fi reziliat
Citeşte şi: Ministerul transporturilor preia Aeroportul Arad, modernizat cu două millioane de euro, dar fără curse
Citeşte şi: Uniunea Societăţilor de Asigurare sesizează Comisia Europeană pentru plafonarea tarifelor RCA, existând posibilitatea ca România să fie sancţionată
Citeşte şi: EXCLUSIV Strategia „România Competitivă” este finalizată. Ce prevede proiectul şi ce buget are
Citeşte şi: Parlamentul majorează salariile în pofida legii. Situaţia seamănă izbitor cu cea din 2008, anul de dinaintea prăbuşirii
Citeşte şi: Ikea intenţionează să deschidă al doilea magazin din Bucureşti. Data la care va fi finalizat acesta
Citeşte şi: Cinci cetăţeni cehi, membri ai unei reţelei specializate în traficul de persoane din Europa de Est, condamnaţi în Marea Britanie