- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Nicolas Maure, şeful Dacia: România are nevoie de mai multe „nave-amiral“ pentru a creşte, uzina Dacia nu poate fi singura
România are nevoie de companii-lider în acest moment, companii care să susţină economia atât prin exporturi, cât şi prin creşterea consumului intern, este de părere Nicolas Maure, directorul general şi preşedintele Automobile Dacia.
Nicolas Maure, şeful Dacia: România are nevoie de mai multe „nave-amiral“ pentru a creşte, uzina Dacia nu poate fi singura (Imagine: Iulian Dnistran/Mediafax Foto)
„În Vest fiecare ţară excelează la ceva, fie că vorbim de industria germană, trenurile de mare viteză din Franţa. României îi lipsesc în acest moment «navele-amiral». Astăzi are Dacia. Dar dacă întrebi un cetăţean englez, francez sau german ce înseamnă pentru el România, nu va şti ce să răspundă, întotdeauna există puţină confuzie între Bucureşti şi Budapesta şi nu ştiu. Ştiu de perioada comunistă şi Ceauşescu, ştiu că Prinţul Charles vine în Transilvania la Viscri, dar nu ştiu, spre exemplu, de laserul de la Măgurele. Acesta de asemenea poate deveni o nouă navă-amiral a României. Dar este nevoie de mai multe“, a spus Nicolas Maure, care conduce cea mai mare companie din România după cifra de afaceri, cu un business de 4,16 miliarde de euro în 2013 şi cel mai mare exportator.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Pe lângă problema infrastructurii subdezvoltate, principala problemă a Dacia este faptul că uzina de la Mioveni a ajuns să exporte peste 90% din producţie, în condiţiile în care iniţial, în 2007, exporturile reprezentau numai 56% din producţia de atunci.
Citeşte mai multe despre necesitatea companiilor care să susţină economia pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO