Preţul unei călătorii low-cost cu avionul creşte cu 20% până la 57% în momentul în care dai clic pentru plata online

Clicul pentru plata online a biletului de avion aduce un cost suplimentar care poate ridica preţul total al călătoriei cu marje cuprinse între 20% şi 57%, arată o si­mu­lare de rezervare a unui bilet de avion pe site-ul low-costu­lui Wizz Air.

Urmărește
1163 afișări
Imaginea articolului Preţul unei călătorii low-cost cu avionul creşte cu 20% până la 57% în momentul în care dai clic pentru plata online

Preţul unei călătorii low-cost cu avionul creşte cu 20% până la 57% în momentul în care dai clic pentru plata online (Imagine: Alex Drifter/Mediafax foto)

Deşi companiile aeriene low-cost promo­vează tarife foarte mici pentru biletele de avion, când se ajunge la rezervarea efectivă a unui astfel de bilet promovat, preţul este cu totul altul, dat fiind că se adaugă diferite taxe suplimentare, de care nu se spune nimic în cadrul campaniilor pro­mo­ţionale.

ZF a simulat ieri rezervarea unui bilet de avion pentru o călătorie dus-întors în perioada 26-29 martie 2012 pe ruta Bucureşti-Roma pe site-ul Wizz Air.

Preţul iniţial afişat şi pro­movat era de 118 lei, însă la următorul clic dat pentru efec­tuarea plăţii biletului dus-întors, site-ul a mai adăugat o taxă de 68 de lei, aferentă plăţii cu un card de tip Master Card. Altfel spus preţul final a ajuns la 186 de lei, mai mare cu 57% faţă de cel afişat iniţial. Taxa de rezervare reprezintă 36% din preţul final.

Citeşte mai multe despre creşterea preţului călătoriei low cost odată ce dai clic pentru plata online pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici