- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Udrea: Oficiul Internaţional pentru Invenţii şi Mărci a declarat brandul României original şi unic
Oficiul Internaţional pentru Invenţii şi Mărci (OHIM) şi Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) au declarat brandul turistic al României original şi unic, acesta urmând să fie folosit în toate campaniile internaţionale de promovare, a declarat marţi ministrul Dezvoltării, Elena Udrea.
Udrea: Oficiul Internaţional pentru Invenţii şi Mărci a declarat brandul României original şi unic (Imagine: Ciprian Sterian /Mediafax Foto)
Potrivit ministrului, The Office for Harmonization in the Internal Market (Trade Marks and Designs - OHIM) a declarat brandul României ca fiind original pe 28 octombrie, iar răspunsul celor de la OSIM a venit în urmă cu o lună.
Udrea a adăugat că a primit o declaraţie de la compania pe site-ul căreia era postată o imagine similară celei din brandul turistic al României, în care era specificat că desenul din logo-ul românesc este original.
"Cel despre care s-a scris că ar fi creator ne-a dat o declaraţie în care specifică faptul că nu este vorba de un produs identic, ci este un desen original şi îl recunoaşte ca atare. În aceste condiţii, brandul României este considerat original pe piaţa internă şi internaţională şi îl vom folosi în toate campaniile viitoare, inclusiv în cea pe care o vom derula împreună cu Facebook", a adăugat Udrea.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Brandul de turism a fost realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
Brandul invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu. În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund şi o frunză în nuanţe de verde şi albastru.
În ziua lansării acestuia, pe site-ul unei companii din străinătate a apărut o imagine asemănătoare cu identitatea vizuală a brandului României.
Ulterior, MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizat că nu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS a răspuns că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36