COMENTARIU Lelia MUNTEANU - Cum să vinzi orice

Încă o informaţie esenţială, care n-o să vă servească la nimic: cum să vinzi aspiratoare.

Urmărește
1124 afișări
Imaginea articolului COMENTARIU Lelia MUNTEANU -  Cum să vinzi orice

COMENTARIU Lelia MUNTEANU - Cum să vinzi orice

În memoriile sale de elefant al dramaturgiei, Arthur Miller (foto) povesteşte despre America lui (o Uniune Sovietică răsturnată), evident despre Marilyin Monroe, cu o delicateţe infinită, despre tot ce a adunat vreme de peste şaptezeci de ani.

Există, pe la jumătatea cărţii o poveste peste care mulţi ar fi tentaţi să treacă uşor. Un comis-voiajor (nu cel pe care l-a făcut celebru), prieten din copilărie, specializat în vânzarea de aspiratoare, îi explică secretul succesului său fulminant care risca să îl facă milionar:

„Descoperise, mergând din uşă în uşă, că oamenii, mai ales femeile, preferă clar să fie conciliante cu un străin decât să intre în conflict cu el. Trucul era, deci, să pui întrebări ale căror răsunsuri să fie pozitive. <Aici este 9-10 Fairview Avenue?>. Da. <Dumneavoastră sunteţi doamna Brown?>. Da. <Aveţi carpete sau covoare?>. Da, am. Şi aşa mai departe. <Până când ajungeam la aspirator, le făceau să aprobe din cap atât de repede că nu se mai puteau opri. A doua fază e sentimentul de vinovăţie. Desfaci aparatul, întotdeauna unul nou, într-o cutie nouă, pe care o tai ca s-o deschizi. Tăierea unei cutii noi crează o obligaţie, iar efortul depus la despachetarea ei ţi le îndatorează. În momentul în care începi să-i faci masaj covorului, cârligul le-a agăţat – ai muncit pentru ele, deci îţi datorează ceva, ţi-au luat din timpul tău preţios>".

La fel când vrei să vinzi orice produs. O idee, să zicem, de care clienţii au nevoie ca de un glonte în cap. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici