Coreea de Sud se confruntă cu scăderea natalităţii în rândul generaţiei „YOLO”

Coreea de Sud se confruntă cu scăderea natalităţii în rândul generaţiilor Z şi Y, cunoscute, de asemenea, sub denumirea de „YOLO”. În acest sens, ţara intenţionează să lanseze un minister dedicat provocărilor demografice.

Urmărește
598 afișări
Imaginea articolului Coreea de Sud se confruntă cu scăderea natalităţii în rândul generaţiei „YOLO”

Coreea de Sud se confruntă cu scăderea natalităţii în rândul generaţiei „YOLO”

Coreea de Sud încearcă să oprească scăderea natalităţii, dar nu reuşeşte să-i convingă pe tinerii din generaţiile Y şi Z să devină părinţi.

A patra cea mai mare economie din Asia intenţionează să lanseze un nou minister dedicat provocărilor demografice, după nimic nu a reuşit să atenueze criza natalităţii în ţară, informează Reuters.

Park Yeon, o influenceriţă de 28 de ani pasionată de modă şi muzică, a declarat că alegerile financiare sunt ghidate mai ales de pasiunea ei pentru haine şi călătorii.

„Sunt adepta principiului YOLO (you only live once)”, a declarat Park la un festival de modă second-hand din Seongsu-dong, Seul.

„După ce îmi fac poftele, nu mai rămâne suficient pentru economii. Căsătoria ar putea să vină la un moment dat, dar fericirea de acum este mai importantă, nu-i aşa?”, a continuat ea.

Coreea de Sud continuă să stabilească recorduri negative în privinţa ratei natalităţii, atingând un nou minim anul trecut.

Sociologii explică faptul că priorităţile de viaţă ale tinerilor din Coreea de Sud, care cheltuiesc mult şi economisesc puţin, nu sunt favorabile întemeierii unei familii.

„Tinerii sunt în căutarea statutului social, iar obiceiurile lor de consum arată că se concentrează mai mult pe succesul personal în mediul online decât pe obiectivele imposibile de a se aşeza la casa lor şi de a avea copii”, a declarat profesorul Jung Jae-hoon, de la Universitatea pentru Femei din Seul.

Deşi Coreea de Sud a majorat substanţial ratele dobânzilor în ultimii trei ani, cheltuielile tinerilor nu au scăzut.

În contrast cu alte ţări, tinerii coreeni preferă să investească în branduri de lux.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici