- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Fostul director general al SMR Balş, deferit justiţiei
Fostul director general al fabricii de material rulant de cale ferată SMR din Balş, Ion Băluţă, a fost trimis în judecată, sub acuzaţiile de delapidare şi fals, în legătură cu achiziţionarea unei cantităţi de motorină prin care societatea a fost păgubită cu 700 de mii de euro.
Fostul director general al SMR Balş, deferit justiţiei
Procurorii Secţiei de Urmărire Penală şi Criminalistică din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie îi acuză pe directorul general Ion Băluţă şi pe şeful autobazei al SMR Balş, Liviu Dumitrăchescu, de infracţiuni de delapidare şi fals în înscrisuri sub semnătură privată, respectiv complicitate la delapidare, informează Biroul de presă al Ministerului Public.
Până în 1990, SMR - Subansambluri Material Rulant - era cunoscută sub denumirea Întreprinderea de Osii şi Boghiuri Balş (IOB).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
-
Ursula von der Leyen, la 35 de ani de la Revoluţie: România şi Europa onorează sacrificiul românilor
În 27 decembrie 2005, Direcţia de Investigare a Fraudelor din cadrul IGPR a fost sesizată prin plângere penală de către reprezentanţii firmei SMR SA Balş, despre faptul că Ion Băluţă, fost director general al societăţii, şi-a însuşit în perioada ianuarie 2003-iunie 2005 diverse cantităţi de motorină destinate SMR SA Balş.
Din dispoziţia inculpatului Ion Băluţă, şeful autobazei - inculpatul Liviu Dumitrăchescu - ar fi achiziţionat diverse cantităţi de motorină, destinată consumului societăţii, pentru justificarea unui consum mai mare de combustibil, completându-se fişe de consum pentru mai multe locomotive decât funcţionau în realitate.
Anchetatorii au stabilit că staţia Căi Ferate Uzinale a SMR Balş dispunea de un total de zece locomotive, din care cel puţin şase au fost permanent "pe linie moartă" înaintea anului 2003, în perioada ianuarie 2003 - iunie 2005 funcţionând maximum trei.
Asupra vinovăţiei celor doi va decide Judecătoria sectorului 1 din Bucureşti.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO