Youtube va renunţa, începând cu 2018, la reclamele peste care utilizatorul nu poate trece

Youtube va renunţa la reclamele de 30 de secunde peste care utilizatorul nu poate trece, începând din 2018. Astfel de reclame sunt considerate supărătoare de mulţi utilizatori, iar agenţiile media spun că sunt o rămăşiţă din perioada de glorie a televiziunii.

Urmărește
5412 afișări
Imaginea articolului Youtube va renunţa, începând cu 2018, la reclamele peste care utilizatorul nu poate trece

Youtube va renunţa, începând cu 2018, la reclamele peste care utilizatorul nu poate trece

Reprezentanţii Google au declarat pentru BBC că doresc să se concentreze pe „formate care funcţionează atât pentru utilizatori, cât şi pentru publicitari”, informează BBC.

„Este un standard TV care a fost adus în online, dar nu este cea mai eficientă de a-ţi face reclamă”, spune Will Smyth, directorul agenţiei media Agenda21. „Această măsură va încuraja mai multe companii de publicitate să devină şi mai creative, deorece timpul de expunere devine şi mai scurt”.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici