(P) POD cu POD luminezi o casă - o campanie Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus

  • Începând cu luna septembrie, fiecare produs Ariel achiziţionat din magazinele Carrefour înseamnă o donaţie către ViitorPlus pentru iluminarea unui sat din România.
Urmărește
177 afișări
Imaginea articolului (P) POD cu POD luminezi o casă - o campanie Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus

(P) POD cu POD luminezi o casă - o campanie Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus

Ariel, un brand din portofoliul P&G, în parteneriat cu Carrefour şi ViitorPlus, lansează campania ”POD cu POD luminezi o casă”, scopul fiind acela de a aprinde lumina în casele celor care nu beneficiază încă de această resursă de bază. Astfel, pentru fiecare produs Ariel PODS achiziţionat exclusiv din toate magazinele Carrefour din ţară sau prin Bringo, până la 23.07.2021, P&G face o donaţie către ViitorPlus, pentru a contribui la iluminarea unui sat.
 
Campania porneşte de la realitatea tristă conform căreia, în România, accesul la energie electrică este încă o problemă.
 
Conform studiilor, aproximativ 23% din locuinţe rămân în întuneric odată cu lăsarea serii, astfel că mulţi copii ajung să îşi scrie temele la lumina lumânării, în timp ce părinţii şi bunicii lor îşi desfăşoară activităţile casnice cu dificultate. A trăi fără energie electrică este mai greu decât ne putem imagina, având în vedere că mare parte din obiectele care ne fac viaţa mai uşoară zi de zi se bazează pe electricitate pentru a funcţiona. Pentru a oferi o variantă sustenabilă pe termen lung, Ariel PODS, în parteneriat cu Carrefour şi ViitorPlus, lansează consumatorilor invitaţia de a se alătura obiectivului de a aduce lumină în cele mai întunecate colţuri ale ţării.
 
”Ariel îşi propune să răspundă celor mai complexe provocări cu care se confruntă lumea modernă cu ajutorul celor mai avansate tehnologii. Astfel, oferă soluţii de curăţare superioare prin produse performante care au, în acelaşi timp, un impact pozitiv măsurabil asupra societăţii şi mediului. Totodată, Ariel, marcă P&G, vine să îmbunătăţească constant experienţa de acasă şi viaţa celor din comunităţile în care activează. Prin această campanie pe termen lung, alături de partenerii noştri Carrefour şi ViitorPlus, urmărim să contribuim la asigurarea independenţei electrice pentru cei aflaţi în dificultate, prin soluţii inovatoare, care au la bază energia regenerabilă.” a spus Răzvan Resmeriţă, Director de Comunicare Fabric Care Europa de Sud-Est în cadrul P&G.
 
”Ori de câte ori ne implicăm într-o cauză, o facem privind la nevoile comunităţilor şi ne dorim să contribuim la bunăstarea şi la stabilitatea lor, pe termen lung. Iniţiativa Ariel este despre acţiune concretă, în comunităţile locale din România cărora le lipseşte o resursă de bază: electricitatea. Ne-am alăturat din prima zi acestui proiect care ne aduce pe toţi, într-un demers comun. Împreună cu clienţii noştri, cu Ariel şi ViitorPlus, vom reuşi cu siguranţă să aprindem lumina în cât mai multe sate ale României.”,  a menţionat Anca Damour, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.
 
“Asociaţia ViitorPlus se implică din 2006 în proiecte de dezvoltare durabilă care aduc o schimbare pe termen lung. De la împăduriri, la reciclare, ecoturism şi pâna la energii regenerabile, implementăm soluţii care protejează mediul, dar şi pe noi toţi. Ne bucurăm că împreună cu Ariel şi Carrefour putem aduce o rază de lumină în comunităţile vulnerabile din ţara noastră”, a completat Teia Ciulacu, Preşedinte ViitorPlus.
 
Soluţia oferită în campanie, denumită ElectriPOD, constă într-un kit fotovoltaic de 1Kw, care poate asigura pentru o gospodărie funcţionarea permanentă a 6 becuri cu tehnologie LED la o putere echivalentă de 75 W/bec, a unui televizor LED, unui frigider, unui radio şi a unor dispozitive de încărcare a telefoanelor mobile. Primele case care vor beneficia de ElectriPOD sunt din judeţul Alba, instalarea primelor kituri urmând să aibă loc chiar în această toamnă.   

 

Despre Procter & Gamble

 
P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale
 

Despre ViitorPlus

 
ViitorPlus este o organizaţie non-profit cu o experienţă de 14 ani în dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educaţie pentru mediu, voluntariat şi infrastructură de mediu. Prin toate activităţile, proiectele şi programele derulate, încurajăm şi contribuim la dezvoltarea durabilă pentru indivizi, organizaţii şi comunităţi.
 

Despre Carrefour

 
Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele peste 360 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Service sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store şi cu o reţea prezentă în 36 de oraşe.
 
Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, s-a lansat Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România. Creat în 2019, Deschidem Vinul Românesc este un program pe termen lung, de susţinere a producătorilor locali de vinuri prin care Carrefour îşi propune să aşeze vinul românesc pe harta internaţională a vinurilor şi să-l transforme într-un brand de ţară.
 
Ca parte a aceluiaşi demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creştem România BIO, un program naţional pentru susţinerea conversiei fermierilor români la agricultura BIO şi promovarea produselor BIO româneşti. Iar în 2020, Carrefour a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio” prin care promovează produsele crescute de fermierii din program. Aceste iniţiative aduc mai aproape de consumatori producătorii români şi le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piaţă de desfacere sustenabilă.
 
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preţ pe plastic”, un program de economie circulară, adresat limitării cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare. În cadrul programului, iniţiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 oraşe: Bucureşti (Băneasa şi ParkLake), Constanţa, Buzău, Cluj, Oradea şi Timişoara. În fiecare oraş, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor şi legumelor provenite de la producători locali. Iniţiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe şi legume de sezon.
 
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici